"לעומק התודעה" מתרחבת לעולם האינטראקטיב וה – TV

הצרכן הפוטנציאלי כבר רכש מיומנויות של סינון פרסומות אם זה בעיתונות, או בשלטי חוצות. עכשיו לאחר שנשבה בקסמי הפרסומות וגרם לכולנו לחייך בזמן ביקורנו בבית האסלה, אנחנו נקראים להישבות מחדש והפעם בזמן הגלישה באינטרנט. פרסומות אינטראקטיביות ידידותיות לגולש מזמינות אותנו לעולם חדש של חשיפה אינטראקטיבית אגרסיבית וישירה. חברות כמו סמירנוף (מקבוצת UDV), ג.ג. לסרטים: מהיר ועצבני ורובוטריקים, סולגאר– חברת הויטמינים והרשות למלחמה בסמים עולות אחת אחרי השנייה לאון ליין באמצעות מחלקת האינטראקטיב של חברת הפרסום "לעומק התודעה."



דוגמאות לאתרים בהם עלו הפרסומות : וואלה, YNET, פייסבוק, לילה, תפוז, MSN, שין1, ICQ ועוד..



"מדובר בשינוי תפיסת החשיבה הפרסומית וחיפוש אחר המקום הנכון והזמן הנכון להגיע לצעירים ולגרום להם להביט בפרסומת לשחק איתה ולזכור את הפרסומת" כך אומר זיו פופלבסקי, מנכ"ל ובעלים משותף של קבוצת לעומק התודעה.


"החדשנות הטכנולוגית שאנו מביאים היא פרסומת אלגנטית, פרסומת נעימה שהצרכן יכול לבחור "לשחק" איתה או לא. אין מעבר למיני סייט נפרד, אלה באנר סייט הנפתח ברול אובר ללא זמן טעינה על גבי האתר שהגולש נמצא בו. בנוסף התרחבנו לעולם הפרסום בטלוויזיה בפעם ה -1 עם חברת הוויטמינים סולגאר למוצר- סופהרב"

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)