זו שנה חמישית ברציפות שארגון משפחה חדשה בוחר לקיים קמפיין פרסום שנתי באמצעות הגלויה של שלי. הסכם הפרסום שנחתם לשנת 2008 נועד לקדם נישואי חוזה. על פי ההסכם, במהלך השנה תפיץ הגלויה של שלי גלויות שונות המקדמות מסרים בנושאי זוגיות ומשפחה, בכ- 700 נקודות הפצה ברחבי הארץ. הקמפיין הראשון, שיעלה במהלך השבוע הקרוב תחת הסיסמא "הרי את ידועה לי בתעודה זו" נועד לקדם מהלך חדש של ארגון משפחה חדשה הנקרא "תעודת זוגיות". תעודת הזוגיות הינה מסמך משפטי המכיר לראשונה בישראל בזוגות ידועים בציבור כבני זוג רשמיים. הקמפיין יכלול כ – 50 אלף גלויות ויהווה יריית פתיחה לפעילות שנתית רחבת היקף.
לדברי עו"ד אירית רוזנבלום מנכ"ל ארגון משפחה: "הפרסום בגלויות מהווה עבורנו פלטפורמה מרכזית להעלאת המודעות לנישואים אחרים בקרב קהל היעד. אנו יודעים כי אחוז מרשים מן הפניות לארגון מגיעות מהגלויות, כבר מתחילת שיתוף הפעולה שלנו עם הגלויה של שלי ולכן אנו מחדשים את ההסכם מדי שנה. באמצעות הגלויות אנחנו מצליחים לגעת בדיוק בפלח האוכלוסייה הנוהג להתחתן אחרת ותופסים אותו כשהוא מבלה, נינוח ופתוח למסרים חדשים. התוצאה מדברת בפני עצמה, מידי שנה יותר צעירים נחשפים לעשייה של "משפחה חדשה" ומספר המשתמשים בשרותי הארגון הולך וגדל."
שלי רוקח, מנכ"ל הגלויה של שלי הוסיפה כי, "במהלך 5 השנים בהם אנחנו עובדים עם "משפחה חדשה" שמרנו על קונספט אחיד מבחינת המסר ומבחינת השפה. משרד הפרסום למל-כהן הצליח ליצר ל"ארגון משפחה חדשה" שפה מיוחדת במינה הנוגעת בקהל בדיוק בנקודה הכול כך רגישה. המטרה בתחילת הדרך הייתה לחשוף את קיום הארגון בפני קהל היעד בעוד שהיום הציבור מכיר את הארגון ואף מזהה השפה הפרסומית שלו על מתקני "הגלויה של שלי" שהפכו לחלק בלתי נפרד מתרבות הבילוי בישראל."
ארגון משפחה חדשה פועל להכרה ערכית וחוקתית של כל סוגי התאים המשפחתיים בישראל, והשוואת זכויותיהן של משפחות מכל הסוגים והמינים.