חברת סולתם – רדד יוצאת בתחילת חודש אפריל במסע פרסום רחב, לרגל חשיפת מבצע פסח הכולל את הסירים, המחבתות והסכ"ומים של החברה.
הקמפיין שנעשה ע"י מחלקת השיווק של סולתם – רדד, נאמד בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪. הקמפיין כולל: סרטון טלוויזיה שישודר בערוץ ה- 2 ובערוץ 10, ג'ינגל ברדיו ומודעות צבע בעיתונות היומית והמגאזינים.
בנוסף לקמפיין, יערך קד"מ רחב בנקודות המכירה, אשר יתמקד במבצע פסח של סולתם – רדד, אשר במסגרתו כל הרוכש סיר או סכ"ום, יקבל סט אוכל מפורצלן 18 חלקים בשווי 299 ₪, ב- 99 ₪ בלבד !
כמו כן תצא סולתם – רדד במקביל, למסע פרסום בהשקת אריזות חדשות לכל מוצרי החברה, בהיקף השקעה של כ- 700 אלף ₪.
לדברי עמוס דורון, סמנכ"ל השיווק של סולתם – רדד: " חברת סולתם – רדד, ממוצבת כחברה המובילה בתרבות האירוח והבישול. לאחרונה החלו מספר יבואנים לחקות את מוצרי החברה ואת אריזותיה ומשווקים מוצרים באיכות ירודה באריזות דומות.
לדברי דורון: "הקו החדש של אריזות סולתם – רדד, עוצבו במראה אחיד, במטרה ליצור בידול וזיהוי מוחלט לכל מוצרי החברה: סירים, מחבתות, סכ"ום, כלי אוכל, כלי בית וכלי נוי.
עפ"י הערכת דורון, יחול גידול של כ- 10%, במכירות מוצרי כלי בית לפסח הקרוב וזאת בשל מגמת הכנסת מותגים חדשים לארץ, כמו גם הרגשת רווחה ומצב כלכלי שפיר לאחר מספר שנים של צמצומים וקיצוצים בשל המצב הכלכלי בארץ".