חברת "פוסט אופיס", בית הפוסט פרודקשן מבית "ענני תקשורת" חתום על הקמפיין החדש שמבצעת לפ"מ עבור רשות המים, בכיכובה של רננה רז.
הקמפיין מציג סיטואציות שגרתיות של שימוש במים, שבהן המים קפואים באוויר ואינם מגיעים ליעדם. הסרט מציג אפקטים ויזואליים חדשניים העושים שימוש בטכנולוגיה ייחודית ,בבימויו של שחר סגל.
קמפיין זה מגיע בתקופה פוריה ל"פוסט אופיס", שהודיעו לאחרונה על שדרוג התשתיות שלהם לטכנולוגיית TAPELESS HD, ולמעבר למערכות אחסון מרכזי של EDITSHARE בסניפיהם. בין לקוחותיהם נמנים משרדי הפרסום הגדולים בישראל, והם חתומים על העריכה והאפקטים לקמפיינים בולטים לדוגמת AIG, קבוצת לובינסקי, הרבוע הכחול, טבע, ואריזות לערוצי טלוויזיה כמו "הוט קומדי סנטרל".
חן רביד, מנכ"ל משותף ומנהל הקריאייטיב הראשי בפוסט אופיס:"הקמפיין מהווה עבורנו קפיצת מדרגה ביכולות התלת מימד ואני מקווה ש"יעשה תיאבון" למפרסמים נוספים לעשות שימוש בטכנולוגיה החדשה".
אילן קדם, מנכ"ל משותף בפוסט אופיס :"שיתוף הפעולה עם לפ"מ ועם שחר סגל הניב תוצר ייחודי ובולט. אנו נמשיך לייצר עבור לקוחותינו סרטים חדשניים ופורצי דרך".