"רקיט בנקיזר" תשקיע 4 מיליון שקל בהחדרת מותג כביסה חדש לישראל

חברת "'רקיט בנקיזר' הפועלת בתחומי ה- Home Care באמצעות פרוטפוליו מותגים רחב, מחדירה מותג כביסה חדש לישראל – "וולייט"..



גיורית כרמי, מנהלת תחום הכביסה בחברת "רקיט בנקיזר" מוסרת: "עד היום עולם הכביסה פנה אל הצרכן בעיקר עם תועלות של ניקיון וריח. רקיט בנקיזר זיהתה שקיים סגמנט צרכנים שונה שחשוב לו לשמור על הבגדים ופתחה את "וולייט". "וולייט" יוצר למעשה סגמנט חדש בתחום הכביסה –"safe-tergent" עולם של הגנה וטיפוח.



המותג "וולייט" מציע שני מוצרים: וולייט לכביסה צבעונית – להגנה מפני "תאונות צבע" בכביסה, וולייט להגנה על הבד –להגנה מפני התכווצות, מתיחה והתפוררות הבד.



ההשקה תלווה בקמפיין "עדות" (טסטמוניאל) רחב היקף בכיכובה של השחקנית סמדר קילצ'ינסקי. הקמפיין באמצעות משרד פרסום יורו תל אביב, יעלה בטלוויזיה וילווה בפעילות קד"מ ברשתות השיווק.



במסגרת הקמפיין, הפרזנטורית מציגה את החיבור הרגשי של נשים לבגדים שלהן ואת התסכול שמגיע כשבגד ניזוק בכביסה. הסרטון מסתיים בהמלצה לא לקחת סיכונים, ולהשתמש בוולייט.



טל בן פורת, סמנכ"לית שיווק רקיט בנקיזר מוסרת: "השאיפה של רקיט בנקיזר בכל התחומים בהם היא פועלת היא להגדיל ולהצמיח קטגוריות – הן על ידי חדשנות מוצרית והעברת צרכנים למוצרים מתקדמים והן על ידי פיתוח קטגוריות. כמו כן, נרצה להמשיך ולשפר את התקשורת עם הקונים בנקודות המכירה. המלחמה על לב הצרכן עוברת בימים אלה שינויים רבים, ויותר ויותר החלטות קנייה מתבצעות מול המדף ובתוך הסניפים, לכן נפנה יותר ויותר מאמצי שיווק למקומות הללו. בהשקת וולייט השקענו מחשבה רבה בפיתוח התקשורת השיווקית בנקודת המכירה. רצינו לוודא כי בכל מפגש עם המוצר, מבין הקונה את התועלות באופן המהיר ביותר. לשם כך פיתחנו אמצעי תצוגה אינטראקטיביים המשלבים הקרנת הפרסומת בטלוויזיה".



רקיט בנקיזר היא החברה המובילה בעולם למוצרי ניקיון לבית ובעלת נוכחות גדולה בתחום הבריאות והטיפוח האישי. משרדי המטה של רקיט בנקיזר העולמית ממוקמים בסלאו, מחוץ לעיר לונדון שבאנגליה. רקיט בנקיזר רשומה כחברה נסחרת בבורסת המניות בלונדון, עם שווי שוק של 12.5 ביליון לירה שטרלינג וממוקמת בין 25 החברות הגדולות הרשומות באנגליה.



קרדיטים


משרד פרסום יורו ת"א


מנהל קריאטיב: אדם בני


ארטדירקטור: טירן בר-שלום


קופירייטרית: מאיה ירושלמי


סופרוויזרית: מיה כהן


תקציבאית: רוני נבות


פלנינג: נעה שלח ועידן פלדמן


הפקה: דנה קארו זינגר


מדיה: חברת המדיה MPG


חברת הפקה: שושי ואודי


במאי: גבי ביבליוביץ


יחסי ציבור: זאביק דרור יחסי ציבור

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

9O286610 9O286710 9O286810 9O286910
גל שרי
עיצוב ללא שם - 2025-07-06T174543