"אירוקה" מעלה לטלוויזיה קמפיין תדמיתי באורך 60 שניות ובהשקעה של 400 אלף דולר

"אירוקה" רשת משקפי השמש הגדולה בישראל, מעלה קמפיין תדמיתי חדש, השני העונה. במרכז הקמפיין סרטון באורך 60 שניות בכיכובה של סנדי בר המורכב מקולאז' של סרטי אירוקה מהעונות שעברו, אשר יעלה לאוויר היום בערוצים המסחריים, באמצעות משרד הפרסום "זרמון גולדמן".


בסרטון אשר נבנה כאמור על בסיס קולאז' של סרטי אירוקה, הושם דגש על העברת פאן מיסטי עם זיקה חזקה לאסתטיקה אומנותית. טכניקת הקולאז' מאפשרת העברת מכלול של פריימים המותיר בקרב הצופים תחושה של הפנוט.



לדברי מייקל וולף מנכ"ל החברה מטרתו של המהלך הוא להעניק לחצי מליון לקוחות אירוקה סרט יפיפה ומעורר מחשבה. על פי וולף, כמובילת דעת קהל שואפת אירוקה לייצר סטייטמנט אומנותי אשר יפרוץ מעבר לתחום משקפי השמש.


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל