"בוגאבו", "בית חלומותיי" ו"צ'טמן" מעבירים את תקציבי הפרסום ל"ציבלין תקשורת צעירים"

"ציבלין תקשורת צעירים", מקבוצת "אדלר חומסקי", מתחדשים בשלושה לקוחות חדשים, "בוגבו ישראל בע"מ", יבואנית עגלות BUGABOO ומנשאי BABYBJORN, בית חלומותיי ו"צ'טמן", דמות ייחודית ומהפכנית שהופכת להיות חלק אינטגראלי מהרגלי הגלישה בארץ ובעולם, בהיקף פרסום כולל של כארבעה מיליון שקלים וחצי, שיופנו לטלוויזיה, לרדיו, לעיתונות ולאינטרנט.



צ'טמן הוא מוצר חדש, פרי פיתוח ישראלי, דמות צעצוע חכם, אינטראקטיבי ומתוחכם עם בינה מלאכותית, שמדבר בעברית בקול רם, מגיב ומתערב בשיחות צ'ט ועוזר במציאת תכנים שונים ברשת. למרות שאינו מגובה בסדרת טלוויזיה או להיט קולנועי, הוא סומן בתערוכות צעצועים בכל העולם כלהיט הקרוב של חג המולד. ישראל היא הטריטוריה הראשונה שמשיקה אותו. מדובר במוצר הראשון שחברת "רונדיו" מביאה לארץ, ראשון בסדרה של להיטים. את השקת המוצר מלווה קמפיין פרסום אגרסיבי בטלוויזיה, באינטרנט, בעיתונות, ברשתות חברתיות, בסלולר ובשטח. סלוגן הקמפיין: "צ'טמן, החבר שיצ'גע אותך".



אורן ציבלין, מנכ"ל "ציבלין פרסום צעירים": עבודת השיווק והפרסום של צ׳טמן מחייבת רמה גבוהה של מיומנות ביצירת באזזז בקהל היעד. כבר כמה חודשים מתנהלת גרילת אינטרנט מתחת לאפם של המבוגרים, ורק עכשיו, בסמוך להגעת המוצר לחנויות, נתחיל בפנייה ישירה למשפחה בערוצי הברודקאסט, בעיתונות הארצית וברשתות השיווק".



"בוגבו" היא חברה הולנדית ונחשבת לאחת מחברות העגלות וטיולוני הפרימיום המובילות והמוכרות בעולם, המתמחה בייצור עגלות מעוצבות ואיכותיות במיוחד. העגלה מיתגה את עצמה כ"עגלת סלבריטאים", והפכה לסמל סטאטוס בכל העולם, לאחר שמדונה ורבים נוספים מכוכבי הוליווד החלו להשתמש בה. בייבי ביורן הינה חברה שוודית המייצרת מאז 1961 מוצרי תינוקות שביניהם מנשאי הפרימיום לתינוקות הנמכרים בעולם.בארץ נמכרים מוצרי בייבי ביורן ברשת "שילב" ובמספר חנויות נבחרות ברחבי הארץ.



"בית חלומותיי" הוא פארק שעשועים ואטרקציות בגבעת ברנר לילדים ולמשפחות, החוגג השנה עשור להיווסדו. אורן ציבלין, בעלים של ציבלין תקשורת צעירים: "הלקוחות החדשים משתלבים באופן טבעי במערך הלקוחות שלנו. המומחיות של המשרד היא בפנייה אפקטיבית לקהלי היעד מתוך הבנה והיכרות מעמיקה של עולמות התוכן שלהם והשפה הייחודית המאפיינת אותם".



חגי כהן מנכ"ל בית חלומותיי: "בית חלומותיי חגג עשור והגדיל את תקציב הפרסום שלו באופן משמעותי. בחרנו ב'ציבלין' בשל ההבנה העמוקה שלהם בפנייה לילדים ולמשפחות. ההחלטה הוכיחה את עצמה וכבר הקיץ ראינו גידול במספר הבאים לפארק אנו מחכים להמשך הגידול בחגי תשרי ובשנת 2011".



קובי מיזרב, מנכ"ל בוגבו ישראל: "בתחילת הדרך התפרסמה העגלה שלנו בכל העולם בתור העגלה של מדונה והיא נחשבת כעגלת פרימיום מובילה בתחום. זוהי הפעם הראשונה שהמוצר נכנס עם תקציב לפרסום מעל הקו, וחלקו יופנה גם למותג BabyBjorn. אנו רואים בכך קפיצת מדרגה נוספת במיתוג של מוצרי האיכות שלנו".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)