גטר-טק, משווקת תוכנות מהגדולות בישראל בשיתוף מיקרוסופט ישראל, יוצאות בקמפיין לתוכנית ליסינג חדשה הראשונה מסוגה בתחום התוכנה בישראל. הקמפיין כולל פרסום מסיבי על גבי אוטובוסים, פרסום באתרי האינטרנט המובילים ובעיתונות מקצועית ומחשבים. היקף הקמפיין נאמד בכ- 200 אלף ₪. הקמפיין יעלה ב –7 למאי וימשך כחודש ימים. משרד פרסום הילייט של אלי טנא.
קמפיין החברה מציג את האפשרות לתוכנית ליסינג, המיועדת בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים עם מינימום של 5 משתמשים וכוללת אפשרות לשכור את תוכנות מייקרוסופט השונות למשך 3 שנים ב- 36 תשלומים חודשיים.
במסגרת הקמפיין מוצעת תוכנת אופיס החל מ- 9.99 $ לחודש, Windows XP החל מ- 4.99 $ לחודש ופלטפורמה לניהול העסק הכוללת מספר תוכנות החל מ- 14.99 $ לחודש.
התוכנית כוללת קבלת עדכונים וגרסאות חינם, תמיכה טכנית ואפשרות לרכוש את התוכנה לאחר 3 שנים או להמשיך בתוכנית הליסינג הקיימת.
איריס אגם, מנהלת השיווק של גטר-טק מציינת כי בליסינג תפעולי בתוכנה ל-3 שנים, העלות נמוכה ביותר מ 50% בהשוואה לקנייה רגילה וכוללת עדכונים ושדרוגים שוטפים. גטר-טק ומיקרוסופט פיתחו את תוכנית הליסינג לתוכנה המיועדת בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים, מתוך הבנה בצורך הקיים בקרב קהל יעד זה לפריסת תשלומים רחבה ונוחה.