"הבצפר"- בית הספר הגבוה לפרסום של חברות הפרסום, משיק קמפיין ייחודי וראשוני במטרה למשוך את תשומת לבם של אקדמאים מוכשרים מהמכללות והאוניברסיטאות המובילות בארץ המחפשים עניין ורוצים ללמוד עוד תחום מאתגר במיוחד.
לשם כך, רכש "הבצפר" את כל לוחות המודעות המרכזיים בתוך המוסדות האקדמיים ופונה בקמפיין יצירתי בהדגשה מכוונת לכישורים האישיים על ידי התובנות המניעות את הסטודנט הרצוי לבצפר.
ענף הפרסום דורש כוח אדם איכותי למקצועות מובילים כגון ניהול תיקי לקוחות וניהול אסטרטגיה. קיים ביקוש גובר לבוגרים של הבצפר במסלולים אלו.
השילוב הוא מנצח, מצד אחד ביקוש ומצד שני הרבה מאוד אקדמאים שלמדו מקצועות לשם התואר בלבד המחפשים אתגר ועבודה בעלת עניין, רבים מהם תופסים את מקצועות הפרסום כמקצועות לאנשים קריאטיבית בלבד, הבצפר פונה לאותם אנשים בעלי תשוקה לעבודה לא שגרתית. ללמוד מקצוע אחר כאשר בסופו מחכה לבוגר מישרה, דהיינו מקום עבודה מרתק.
המיון נעשה כבר בפניה במודעה, ומאפיין באופן קריאטיבי את הטיפוס אותו הבצפר מחפש למסלולי הלימוד השונים. הטקסט של המודעות מהווה את הקאטצ'. הטקסט נוגע באינטלקטואל האנושי ומדגיש כיוונים וצדדים ייחודיים לאותם אקדמאים המסוגלים להיקשר אליהם. ובהם הבצפר חפץ.
"גלר נסיס", הוא משרד הפרסום שעומד מאחורי הקמפיין.