"הבצפר" יפיק תערוכת בוגרים נודדת בין משרדי הפרסום המובילים

"הבצפר", בית הספר של חברות הפרסום, החל השבוע ביוזמה חדשנית, כחלק ממאמצי החשיפה וההשמה של בוגרי מגמת הקופירייטינג בתעשיית הפרסום. הרעיון: תערוכה נודדת של מבחר מעבודותיהם של בוגרי המגמה, שעוברת בין משרדי הפרסום המובילים בישראל.



באמצעות התערוכה יחשפו התלמידים אל מעסיקיהם העתידיים, ואלו מצידם יוכלו לבחור עובדים מקרב הסטודנטים המציגים בתערוכה.



"זהו עוד נדבך בתהליך החשיפה שאנחנו עושים לבוגרים שלנו בקרב משרדי הפרסום. הנדידה של התערוכה במשרדי הפרסום מביאה את התלמידים ועבודותיהם להיחשף בפני התעשייה כולה. יש דרישה כל הזמן לקופירייטרים, ענף הפרסום דורש אנשי מקצוע והבצפר מביא מכשיר אותם במשך 9 חודשים לעולם האמיתי ומביא את המסיימים בהצלחה לידי בגרות ועבודה במשרדים", מסבירה ורד בטש מנהלת הבצפר.



התערוכה מציגה בכל משרד מודעות פרסומת למגזינים השונים המשווקים בישראל ע"י חברת עולם הירחונים. כל סטודנט בחר לעצמו מגזין חו"ל והיה צריך לייצר לו פרסום לקהל הקוראים הרלוונטי.



עופר גולן, מרכז קורס הקופירייטינג בבצפר: "אנחנו למעשה מביאים את ההר למוחמד. הרי הבצפר שייך למשרדי הפרסום, והם מבחינתם בהחלט משתפים פעולה. בעצם למה לא? זה משתלם לכולם. במשרדי הפרסום זה מגוון את הנוף במסדרון, ולבוגרים זו במה נהדרת".



התערוכה הוצגה כבר במשרד הפרסום שמעוני – פינקלשטיין, במשרד הפרסום אריאלי-פובליסיס , ומוצגת כרגע במשרדי הפרסום גלר נסיס וגיתם.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)