"הדס", החברה למוצרים טבעיים ותוספי תזונה יוצאת בקמפיין חורף חדש

"הדס", החברה לתוספי מזון, צמחי מרפא, ויטמינים ומינרלים, יוצאת בקמפיין פרסום חדש. הפרסום ייצא לדרך לקראת אמצע חודש דצמבר, ויתפרס על פני שלושת החודשים הקרובים.



בקמפיין החדש ממצבת עצמה חברת "הדס" מחדש, תחת סיסמת העל "הדס, לפני שלוקחים תרופות".



מטרת המסר: להדגיש את חשיבות הטיפול בתוספי מזון טבעיים, המסייעים בשמירה על הבריאות, ומונעים לעיתים את הצורך בטיפול תרופתי. ובמקרה של טיפול תרופתי, ניתן להסתייע בהם לחיזוק ,איזון וסיוע בהחלמה.



בשלב הראשון יועלה הפרסום ברדיו, בעיתונות ובשלטי חוצות.



עלות התקציב הכוללת: 600 אלף דולר.



תקציב הפרסום של הדס מנוהל על ידי נמרוד בורוש, אשר נבחר לאחר מכרז בו השתתפו גם יורו תל-אביב ודרורי שלומי.



אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)