"הלוואי ואראלה תתקשר אליך"

מפעל הפיס עולה היום בקמפיין חדש למנוי פיס לקראת ראש השנה ומזמין את הגולשים להיכנס לאתר מיוחד באינטרנט שהוקם במיוחד לפרויקט זה, לכתוב או להקליט ברכת שנה טובה אישית ומקורית ליקיריהם. הברכות הנבחרות יפורסמו על גבי שילוט חוצות במיקומים מרכזיים ברחבי הארץ ו/או ישודרו בתחנות הרדיו הארציות והאזוריות.


דורון אנגל, סמנכ"ל השיווק של הפיס ציין כי: "רעיון הקמפיין עלה כאשר הבחנו בכך שאנשים מרבים לשלב בהתכתבויות שלהם ברכה לקבלת "שיחת הטלפון הנחשקת ביותר – שיחת הטלפון מאראלה". החלטנו ללכת בגדול ולאפשר למברכים לברך את יקיריהם, במשך יום שלם ברדיו או על גבי שלטי חוצות. היום, בתקופת ה – share וה – like כולם רוצים לשתף את כולם באהבתם ובברכתם. גם כשזו אישית."


הקמפיין בעלות 2.5 מיליון ₪, שנעשה באמצעות משרד הפרסום גיתם, עולה היום באינטרנט, ובסלולר. הברכות הנבחרות יפורסמו כאמור על גבי שלטי חוצות ובכל תחנות הרדיו במהלך חודש ספטמבר.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)