מודעת "ואן גוך" של מקאן תל אביב נבחרה להיות בין 6 המודעות הטובות ביותר לשבוע האחרון בקטגוריית הפרינט של אתר הפרסום הבינלאומי bestadsontv
המודעה, שהופיעה לראשונה במדד המותגים 2014 ונבחרה על ידי האתר היא של לקוח המשרד יורוקום עבור המותג פנסוניק תחת הקונספט של "חווית שמיעה שאסור להחמיץ". בנוסף, מקאן העולמית עתידה לפרסם את המודעה באתר שלה בקטגוריית breaking creative המציג את העבודות המצטיינות של אותו החודש מבין משרדי הקבוצה.
קרדיטים:
שם המפרסם: פנסוניק
משרד: מקאן תל-אביב
סמנכ"ל קריאייטיב: איתי גלאון
קופי: דייב כהן ארט: נתנאל חג'אג'
איור : יעל קמחי
סמנכ"ל לקוחות: עדי אורן
מנהלת לקוחות: דקלה פנחסי