"ואן גוך" של מקאן תל אביב נבחרה לעבודות השבוע של bestadsontv

מודעת "ואן גוך" של מקאן תל אביב נבחרה להיות בין 6 המודעות הטובות ביותר לשבוע האחרון בקטגוריית הפרינט של אתר הפרסום הבינלאומי bestadsontv



המודעה, שהופיעה לראשונה במדד המותגים 2014 ונבחרה על ידי האתר היא של לקוח המשרד יורוקום עבור המותג פנסוניק תחת הקונספט של "חווית שמיעה שאסור להחמיץ". בנוסף, מקאן העולמית עתידה לפרסם את המודעה באתר שלה בקטגוריית breaking creative המציג את העבודות המצטיינות של אותו החודש מבין משרדי הקבוצה.



קרדיטים:


שם המפרסם: פנסוניק
משרד: מקאן תל-אביב
סמנכ"ל קריאייטיב: איתי גלאון
קופי: דייב כהן ארט: נתנאל חג'אג'
איור : יעל קמחי
סמנכ"ל לקוחות: עדי אורן
מנהלת לקוחות: דקלה פנחסי


אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)