"יד מרדכי" משיקה שפה תקשורתית חדשה

יד מרדכי לקחה על עצמה אתגר פרסומי, להעביר את המסר בסרטונים של 6 שניות, כדי להתמודד עם השינוי בהרגלי צריכה המדה בדיגיטל – כאשר זמן הצפייה בפייסבוק עומד על 6 שניות.


החברה יוצאת במהלך דיגיטלי חדש, תחת המסר "להרגיש את הטבע בצלחת", סדרת סרטונים קצרים של כ-6 שניות לסרטון, המספרים את החיבור החזק של המותג אל החקלאים ואל הטבע, ואת החיבור בין חומרי הגלם ומגוון המוצרים של יד מרדכי אל הקולינריה והצלחת



הרגלי צריכת המדיה בדיגיטל מאתגרים פרסומאים ומשווקים להתאים את הקראיטיב לפורמטים חדשים. כאשר זמן הצפייה בפייסבוק עומד על 6 שניות והתחרות על הקשב מתעצמת – כיצד ניתן לספר את סיפור המותג?



אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)