"ישראייר" עולה עם קמפיין פרסום חדש

חברת התעופה "ישראייר", עולה היום (22.5.06), בקמפיין פרסום חדש, כחלק מתהליך ההתחדשות של החברה, התרחבות פעילותה בשוק הטיסות הבינלאומיות והתחלת הטיסות הסדירות לניו יורק. תקציב הקמפיין כ – 3 מיליון ₪ והוא עולה בטלויזיה, רדיו, שילוט חוצות דיגיטלי ובאינטרנט.



המסר המרכזי של הקמפיין פונה לצרכן הישראלי שלא יהיה פראייר. "ישראייר" מציעה לו טיסות, במחיר שווה לכל נפש. לכל נפש. אם הדרך להגיע ליעד היא טיסה וכל הטיסות הן אותו דבר, אז למה לשלם יותר?



לצורך העברת המסר, הופקו 5 סרטונים שממחישים סיטואציות מוכרות בטיסות, כפי שהן ב"ישראייר" וכפי שהן בחברות מתחרות, בדגש על הישראליות. באחד הסרטונים לדוגמא, מצלמים נחיתה שבה הנוסעים שרים "הבאנו שלום עליכם". בסרטון שני מראים שלטייס ב"ישראייר" וגם לטייס בחברות המתחרות, יש שם צברי של יוצאי חיל האויר. הסרטונים מלמדים שכל הטיסות הן פחות או יותר אותו דבר, כך שאין סיבה לשלם יותר. הסיסמא המובילה את הקמפיין "ישראייר – למה לשלם יותר?".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)