"מגה גימל"- דמות מאוירת לפי דמותה של ג.יפית ל"מגה" ו"מגה בעיר"

רשתות "מגה" ו "מגה בעיר" משיקות את הדמות המאוירת "מגה גימל" לפי דמותה של ג.יפית. "מגה גימל" היא בעלת כוחות על לאתר את טובת הלקוח המבקש לערוך "קניות גדולות בכסף קטן'.



זאת, במסגרת מבצע לקראת החגים בו תעמיד הרשת לרשות הקונים מגוון עשיר של מוצרי חג בעלות של 5 ₪ ו 10 ₪.



המבצע ילווה בפרסום באמצעות משרד הפרסום "מקאן אריקסון" בהשקעה של 7 מ' ש"ח, סרטונים של 40 שניות בערוץ 2 ,10 ,24, 9 מודעות בכל העיתונות הארצית קמפיין אינטרנט רדיו קמפיין חוצות עיתונות .



"ראש השנה הינו פלטפורמה אסטרטגית מבחינת היקף מכירות ונתח שוק בשוק תחרותי", אומר שי אלמוג, ראש אגף השיווק בריבוע הכחול, "אני רואה בו הזדמנות של ממש להעצים את נכסי הרשת בקרב הקהל הרחב".



"חשוב היה לי לכוון למהלך שיצור שפה שיווקית חדשה, מרעננת והומוריסטית", מוסיף אלמוג, "הבחירה בגימל יפית כסופר על של עולם הצרכנות הינה מתבקשת. הערכים שגימל יפית מייצגת הם רבים והבולט שבהם הוא האמינות גבוהה היא נתפשת בעיני הציבור כמקור אמין וחיובי שאפשר לסמוך על המלצותיו".





זאב וורמברנד מנכ"ל רבוע כחול: "מבדיקות שערכנו עולה כי השנה, הלקוחות לא מחפשים גימיקים, מבצעים מסובכים או מוצרי פרמיום ייחודיים אלא מקום בו יוכלו לרכוש מוצרים בסיסיים במחירים זולים, פשוט כך. המוצרים שבחרנו הם מוצרים בסיסיים לתקופת החגים כך שקניית מוצרים לחגים לא תהיה נטל כלכלי כבד עבור לקוחות הרשת".



"ברמה התקשורתית", מציין וורמברנד, "חיפשנו חיבור עם פרזנטור אמין ומומחה והחיבור לג.יפית היה טבעי. מגה ג' היא Super hero שתפקידה הוא להגן על הציבור מפני קניות לא אחראיות ולחנך את הצרכנים לצרכנות נבונה. שימוש במגה ג' כמובילת קמפיין מאפשר לנו מצד אחד ליהנות מחיבור לדמות אמינה ומשפיעה בתחום הצרכנות (ג' יפית) ומצד שני להעביר את המסר בצורה חדשנית ומשעשעת (דרך דמות אנימטורית)."

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)