"מובקו מדיה" הישראלית תשווק בארה"ב את אפליקציית המובייל של מקדונלד'ס

חברת השיווק הסלולארי הישראלית –בינלאומית "מובקו מדיה" בבעלותו של תומר חן, שחקנית מרכזית בענף השיווק הסלולארי בארץ ובעולם, תבצע קמפיין פרסום סלולארי של רשת מקדונלד'ס ארה"ב.



במרכז הקמפיין עומדת אפליקציית המזון של רשת מקדונלד'ס אשר זמינה לרשתות האנדרואיד והאייפון. תוך ימים ספורים כבר נרשמו לקמפיין עשרות אלפי הורדות.



האפליקציה הסלולרית של רשת מקדונלד'ס מאפשרת למשתמשים לקבל מידע תזונתי לגבי כל מוצר ולחשוב את סך הערכים התזונתיים בהזמנה, לקבל קופונים והטבות, ומאפשרת לבדוק היכן ממוקם הסניף הקרוב אלייך של הרשת הפופולרית.



תומר חן, מנכ"ל "מובקו מדיה" מספר: "מדובר בקמפיין ענק לאפליקציה הרשמית של מקדונלד'ס עם 14 מיליארד חשיפות שייצרנו למודעות הקמפיין תוך פחות מחודש"



לדבריו, "שוק הפרסום משתנה במהירות, גם חברות ענק שמייצגות מותגים לצריכה ספונטנית מבינות שהן צריכות שיווק סלולארי ומשיקות אפליקציות חדשניות יותר, חברתיות יותר ונוחות למשתמש."

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)