"מנטה" מציעה למשווקים פלטפורמת פרסום דיגיטלית

מנטה מתקינה מערכת מסכים דיגיטאליים בסניפי הרשת, מתוך כוונה להגיע לפרסום בפריסה ארצית. תכני הפרסום יהיו אחידים בכל הסניפים והמפרסמים ייהנו מחשיפה מוגברת על גבי מסכים שימוקמו בנקודות האסטרטגיות ביותר בחנויות – בצמוד לקופות, זאת במטרה להגביר את החשיפה למגוון המוצרים ולמבצעים וכן ליצור הנעה לפעולה מיידית בנקודות המכירה.



לדברי ניר נובק, סמנכ"ל פיתוח עסקי בדלק, "המהלך מאפשר למפרסמים חשיפה ממוקדת של מוצרי אימפלס לקהל היעד בנקודות המכירה, דבר שעשוי להגדיל את המכירות באופן משמעותי וכן להוות אמצעי תחליפי לפרסום בערוצי מדיה אחרים".



עוד הוסיף נובק: "המערכת הותקנה בעשרה סניפים שנבחרו על ידינו לפיילוט ובימים הקרובים נרחיב את פריסת המדיה לכל 116 סניפי מנטה ברחבי הארץ. מעבר לאפקטיביות המכירתית של המהלך אנו רואים בו צעד המשקף את האסטרטגיה הקמעונאית של החברה ואת השאיפה להנגיש ללקוחות החברה את מירב האינפורמציה בצורה האטרקטיבית והנוחה ביותר".



כאמור, מי שייהנו מהפלטפורמה החדשה הם ספקי הרשת, על פי התכנון כ- 70% מהתכנים המשודרים יהיו תכנים פרסומיים של הספקים, וכ- 30% מהתכנים הנוספים יהיו תכני "מנטה", בשילוב רצועה חדשותית ובה עדכוני חדשנות מאתר NRG.



את פריסת המדיה ותפעול המסכים תבצע חברת "בראבו מדיה גרופ".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)