בימים אלו משיקה "נטורל "פורמולה", סדרת דאודורנטים חדשה לנשים וגברים.
במסגרת ההשקה, יוצאת "נטורל פורמולה", בקמפיין פרסום, ממוקד לצעירים, בהשקעה של 100 אלף דולר, שנערך באמצעות משרד הפרסום "גליקמן –נטלר – סמסונוב", תחת הכותרת:
LET YOUR BODY TALK
הקמפיין, שעולה בהמשך לשיתוף הפעולה עם תוכנית המוסיקה והאופנה "קליפס" בערוץ 24, יעלה בעיתוני פנאי ומגזינים לצעירים כמו: פנאי פלוס, רייטינג, מעריב לנוער, , ברדיו 99 "אסקייפ" – בו יעלו 4 סוגי תשדירים בקריינות גברית ונשית, שיציגו באמצעות דו שיח רדיופוני, את ששת הטיפוסים המאפיינים את סוגי הדאודורנטים ובאתר האינטרנט החדש: WWW.NANA.KLIPS.CO.IL שנבנה בשת"פ עם נענע וקליפס, בו יועלו סרטונים קצרים של 30 שניות, שיחשפו את סדרת הדאודורנטים החדשים.
לדברי איריס שטרסמן, סמנכ"ל שיווק של נטורל פורמולה:"הסדרה החדשה פותחה כמענה לצרכי קהל הצעירים הדינאמי והרגלי צריכת המדיה שלו על היבטיה השונים – החל מסגנון החיים האינטראקטיבי ונוהג צריכת המדיה במגוון ובמקביל ועד לצורך שלהם בביטוי עצמי ובהפגנת נוכחות על פני סיטואציות שונות ומגוונות."
עוד מסרה שטרסמן:" הקמפיין החדש פונה לקהל צעיר ומדבר בשפתו, בגובה העיניים, כאשר עיקרו הוא תכנים מעולם הצעירים".
מסקר שערכה "נטורל פורמולה" עולה כי: בקרב הנשים: הדאודורנט המוביל הוא סטיק – 37%, ספריי 35%, רול און 19% וקרם 9%. בקרב הגברים: 46% משתמשים בסטיק, 45% בספריי ו-9% ברול-און.