"נטורל פורמולה" יוצאת בקמפיין פרסום ממוקד לצעירים

בימים אלו משיקה "נטורל "פורמולה", סדרת דאודורנטים חדשה לנשים וגברים.


במסגרת ההשקה, יוצאת "נטורל פורמולה", בקמפיין פרסום, ממוקד לצעירים, בהשקעה של 100 אלף דולר, שנערך באמצעות משרד הפרסום "גליקמן –נטלר – סמסונוב", תחת הכותרת:


LET YOUR BODY TALK



הקמפיין, שעולה בהמשך לשיתוף הפעולה עם תוכנית המוסיקה והאופנה "קליפס" בערוץ 24, יעלה בעיתוני פנאי ומגזינים לצעירים כמו: פנאי פלוס, רייטינג, מעריב לנוער, , ברדיו 99 "אסקייפ" – בו יעלו 4 סוגי תשדירים בקריינות גברית ונשית, שיציגו באמצעות דו שיח רדיופוני, את ששת הטיפוסים המאפיינים את סוגי הדאודורנטים ובאתר האינטרנט החדש: WWW.NANA.KLIPS.CO.IL שנבנה בשת"פ עם נענע וקליפס, בו יועלו סרטונים קצרים של 30 שניות, שיחשפו את סדרת הדאודורנטים החדשים.



לדברי איריס שטרסמן, סמנכ"ל שיווק של נטורל פורמולה:"הסדרה החדשה פותחה כמענה לצרכי קהל הצעירים הדינאמי והרגלי צריכת המדיה שלו על היבטיה השונים – החל מסגנון החיים האינטראקטיבי ונוהג צריכת המדיה במגוון ובמקביל ועד לצורך שלהם בביטוי עצמי ובהפגנת נוכחות על פני סיטואציות שונות ומגוונות."



עוד מסרה שטרסמן:" הקמפיין החדש פונה לקהל צעיר ומדבר בשפתו, בגובה העיניים, כאשר עיקרו הוא תכנים מעולם הצעירים".



מסקר שערכה "נטורל פורמולה" עולה כי: בקרב הנשים: הדאודורנט המוביל הוא סטיק – 37%, ספריי 35%, רול און 19% וקרם 9%. בקרב הגברים: 46% משתמשים בסטיק, 45% בספריי ו-9% ברול-און.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)