קבוצת הרכב "Buy&Drive" העוסקת בתחום הליסינג התפעולי והמימוני, השכרת רכב, ומכירת רכב חדש ויד שנייה העבירה את תקציב הפרסום לקבוצת Lead לשיווק ממוקד, המתמחה בפרסום למגזר העסקי. היקף תקציב הפרסום נאמד בכמיליון דולר.
עד כה טופל תקציב הפרסום במשך כשנתקבוצת הרכב "Buy&Drive" העוסקת בתחום הליסינג התפעולי והמימונייים במשרד הפרסום נפתלי – אברהם.
מיכה לפידות מנכ"ל ובעלים של חברת "Buy&Drive" מסר כי: "משרד הפרסום נפתלי – אברהם, שליווה את "Buy&Drive" במשך כשנתיים תרם ללא ספק למיצוב וחיזוק של החברה וכן להחדרת המותג "דאבל ליסינג" . כעת, החלטנו לבחור בקבוצת Lead שהנה קבוצה מובילה ודינמית, שיכולה להוביל איתנו את המשך התפתחותה של חברת "Buy&Drive" והחדרת מהלכים חדשים בתחום הרכב".
קבוצתLead לפרסום ממוקד מתמחה בפרסום למגזר העסקי ובשיווק ממוקד. Lead היא נציגת Grey Direct העולמית בישראל. הקבוצה הוקמה לפני כשנתיים על ידי רמי יהודיחה (לשעבר מנכל Ogilvy One ישראל) ולאור הצמיחה החדה בפעילות החברה, הצטרף לפני כשנה משרד הפרסום אדלר חומסקי כשותף אסטרטגי. כיום נמצאת החברה בבעלות משותפת של רמי יהודיחה, ראובן אדלר ואיל חומסקי.
קבוצת הרכב "Buy&Drive" נמצאת בבעלות אורי דיגמי ומיכה לפידות המשמשים כמנהלים פעילים בחברה ובאיגוד סחר רכב בישראל. הקבוצה מציעה מגוון רחב של שירותים נלווים ללקוחותיה כגון: פתרונות אשראי ,ליסינג מימוני, ליסינג תפעולי, השכרת רכב, הצעות ביטוח אטרקטיביות, ממכר אביזרים לרכב, מכירת רכב חדש 0 ק"מ, מכירת רכב משומש עם אחריות, ביצוע עיסקאות טרייד אין לכל סוגי הרכב.