"פומה", מותג הספורט העולמי אשר הצליח לשלב בהצלחה אדירה שני עולמות תוכן – ספורט ואופנה, מציג את קו הבשמים החדש המקרין בריחותיו ובעיצובו את סגנון החיים הייחודי של המותג: בסיסי, לא קונבנציונאלי, צעיר ואורבאני. בשלב הראשוני יושקו שני בשמים, לגבר ולאישה ובשלב השני יצטרפו לסדרה קו דאודורנטים ומוצרי טיפוח נוספים.
זוהי למעשה הפעם הראשונה ש"פומה" העולמית נכנסת לקטגוריית הבישום והטיפוח בארץ ומשיקה סדרת מוצרים אשר ישווקו גם ברשתות אפנת הספורט הממותגות וגם ברשתות הפארם.
בישראל, חברה "אינטרקוסמא" לחברת "גרונדמן ושות'" יבואנית "פומה" בארץ, אשר תשווק את המוצרים בחנויות המותג ברחבי הארץ. פינות מכירה ייעודיות לקו הבישום יוצבו בחנויות ופעילות קד"מ מיוחדת תתבצע בהן בשלבי ההחדרה הראשונים. "אינטרקוסמא" תשקיע כ-200,000$ במהלך ההחדרה לארץ. התקציב כולל עלויות ייבוא שיווק והפצה, פרסום וקד"מ.
את הקמפיין הבינלאומי של קו הבשמים של "פומה" נבחרה להוביל הדוגמנית הישראלית עדי נוימן. נוימן תככב, החל מחודש מאי, בסרטונים ברשתות טלוויזיה, בבתי קולנוע ובשילוט חוצות בכל העולם אותו צילם המגה צלם אנדרו צוקרמן. לצורך הקמפיין למדה נוימן לפסל בקרח. הערכות בענף מוסרות כי נוימן תשתכר כ 250,000$ עבור השתתפותה בקמפיין בינלאומי זה.
הילה מטלון, מנהלת מותג "פומה" ב"אינטרקוסמא": "אנו צופים הצלחה גדולה לקו הבישום החדש של "פומה". המותג 'פומה' זוכה להצלחה גדולה בעולם בכלל ובארץ בפרט, וההחלטה להחדרת קו הבישום בארץ נבעה מאיתור הצרכים לקו בישום רענן וממותג. הצרכן הישראלי התעניין מאז ומעולם במותגי לבוש טרנדיים ומוכן לצרוך גם מוצרים המושקים בקטגוריות נוספות תחת אותו מותג, כגון משקפי שמש ובשמים".