"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, משיק את ועידת "תקשורת ונתח שוק" שתתקיים ב-14.7.2008. הוועידה הראשונה תכלול את כל הנושאים הכלולים בשוק תקשורת מפותח, מתקדם, חדשני וגלובלי ותייצר מפגשי דיון ונטוורקינג.
עם התפתחות עולם התקשורת והמדיה, יחד עם תפיסת העולם החדשה בה הגבולות משתנים, מציאויות מתהוות ועולם חדש של התנהגות צרכנים נרקמת, אנו עדים למהפכה של שבירת גבולות בין עולמות המדיה השונים. ועידת "תקשורת ונתח שוק 2008" של "גלובס" תעסוק בתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום, השיווק ועוד.
הוועידה תציג את המגמה המובילה – אסטרטגיה של פלטפורמות משתלבות, שבבסיסה עומד הקונספט של 3 מוקדים: שיווק: פלטפורמה אחת מקדמת את השנייה, תוכן: זרימה של תוכן מפלטפורמה אחת לשנייה וצרכן: עולם חדש של "התנהגות צרכנים".
במסגרת הוועידה ידונו בהשפעות ובמגמות בתחומים השונים, תוך ניתוח כל תחום על רקע ההתפתחויות הייחודיות לו. הדיונים יתייחסו לשינויים העתידיים, ויכוונו לניתוח ולהצגת מודלים חדשים בתחומים השונים.
לוועידת "תקשורת ונתח שוק 2008" של "גלובס" הוזמנו דוברים מתחומים שונים וביניהם: בוב גארפילד, בעל טור ביקורת פרסומות הטלוויזיה המופיע ב-Advertising Age, ברט שבאק, מבכירי משרד BBDO ניו יורק, ג'ואנה שילדס, נשיאת Bebo, מג'יד אברהם, מייסד שותף ומנכ"ל של comScore Networks – החברה המובילה בעולם במדידת אינטרנט ובתקשורת הדיגיטלית, וואנג שאו, עורך ראשי CAIJING Magazine, כריסטוף לוך, פרופסור לחדשנות עסקית וניהול בתחום התקשורת ב-INSEAD וגרגורי וו' הארפר, נשיא Cerberus Corp.