"האח הגדול": "מי עדן" ו-"קשת" בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בתכנית

מי עדן, חברת המים המינרלים המובילה בישראל וזכיינית הטלוויזיה קשת יוצאות במהלך משותף – ראשון מסוגו בישראל.



במסגרת שיתוף הפעולה שחתמו החברות לאחרונה סביב תוכנית הטלוויזיה "האח הגדול", לראשונה בתולדות תוכניות הריאלטי בישראל, ייהנו צרכני מי עדן בטעמים מהאפשרות להצטרף לבית "האח הגדול" באמצע העונה.



במסגרת המבצע, על כל אחד מבקבוקי מי עדן בטעמים יסתתר קוד בן 9 ספרות, המהווה את קוד הכניסה לבית "האח הגדול". הצרכנים יזינו את הקוד באתר התוכנית ובתוספת פרטיהם האישיים יקבלו מספר, אשר ישמש אותם בהגרלה. כל אחד יוכל להכניס קודים סודיים שונים ללא הגבלה.



בהגרלה יעלו 300 צרכנים הצפויים לעבור סידרת אודישנים בפני מפיקי התוכנית ., אותם עברו גם המשתתפים הרגילים.



בסיום האודישנים, בספיישל ענק, יבחרו האחד או האחת המאושרים, שיצטרפו כמשתתפים לבית האח הגדול ויוכלו להתמודד על הפרס הגדול..



יתרה מזאת, המתמודדים עצמם, שכבר מסוגרים בבית עצמו ומנותקים ממקורות חיצוניים, אינם יודעים כי צפוי להצטרף אליהם גורם חיצוני, שודאי ישנה את מאזן הכוחות בתוך הבית.



ב"אח הגדול" הבריטי קיימו מבצע דומה עם חברת "נסטלה", בחטיפי קיט קט, בעטיו החל מרוץ חסר תקדים להשגת כרטיסי הזהב שהיוו כרטיס הכניסה לבית "האח הגדול" האנגלי.



בין השאר דווחו מקרי שוד של משאיות חלוקה של החטיף ואף מכירה פומבית ברשת האינטרנט, שהשיגה אלפי ליש"ט על כרטיס שאפשר הגעה לאודישנים של התוכנית. המנצחת באודישנים סוזי ווריקו הפכה בין לילה לסלבריטאית על בממלכה ונבחרה לקשט שערי מגזינים רבים.



אורית גזית סמנכ"ל השיווק של מי עדן מסרה: "הבחירה במי עדן בטעמים לקידום שיתוף הפעולה הייחודי הנ"ל עם קשת היא טבעית. מדובר במוצרים הפונים לקהל רחב, ניתן להשיג אותם כמעט בכל מקום והם מוצלחים במיוחד בקרב הקהל הצעיר והדינמי, בדיוק הקהל אליו אנו פונים בפעילות הייחודית המאפשרת כניסה לתוכנית המצליחה בעולם באמצע העונה. אנו שמחים על ההזדמנות שניתנה לנו ע"י קשת לייצר חדשנות בשיתופי הפעולה המסחריים."

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)