חברת "יפעת בקרת פרסום" משיקה שירות חדש לעדכון לקוחות על עליית קמפיין פרסומי של המתחרים, שייקרא "התראת מתחרה". השירות החדש יקיף קמפיינים שעלו בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובאינטרנט. העדכון יישלח ללקוחות באמצעות הודעת SMS, ובמקביל באמצעות התראת מייל בצירוף קובץ הפרסומת המתחרה.
השקת השירות החדש תלווה בקמפיין אינטרנט באמצעות משרד האינטראקטיב Qdigital. הקמפיין יעלה היום (6 בספטמבר) באתרים וואלה, ICE, גלובס וניוזלטר גלובס וקו מנחה.
לדברי נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "יתרונו הגדול של השירות החדש הוא המיידיות. למקבלי ההחלטות בחברות חשוב מאוד להיות מעודכנים במהלכים של המתחרים, ואנו שמחים להיות אלה שפוקחים עבורם עין גם לאחר שעות העבודה".