חברת "ליידי קומפורט", המובילה בתחום ייצור וייבוא נעלי נוחות ובריאות, החליטה לשכור לראשונה את שירותיו של "מומה פרסומאים" לטפל בתקציב הפרסום העומד על סכום כולל של 650,000 ₪.
הקמפיין החדש צפוי לכלול תשדירי פרסומת ברדיו, פרסום באינטרנט ובעיתונות ארצית לצד פעילות קד"מ. עדיין לא נבחרה פרזנטורית להובלת הקמפיין.
מיכאל איבגי, מנכ"ל "ליידי קומפורט", מוסר כי "כיום אנשים מזהים את מותג 'נעלי קומפורט' כתו תקן לאמינות. הבחירה להשתמש במשרד פרסום נבעה מתוך הרצון למזג את ערכי המותג עם ערכים של אופנתיות וחדשנות – כפי שמתבטא בדגמים החדשים והצעירים של החברה. אין לי ספק שהקמפיין החדש יהווה נקודת מפנה בחברה, ויאפשר נגישות גם לקהלי יעד צעירים יותר".