"ליידי קומפורט" החלה לעבוד לראשונה עם משרד פרסום. הזוכה: "מומה פרסומאים"

חברת "ליידי קומפורט", המובילה בתחום ייצור וייבוא נעלי נוחות ובריאות, החליטה לשכור לראשונה את שירותיו של "מומה פרסומאים" לטפל בתקציב הפרסום העומד על סכום כולל של 650,000 ₪.



הקמפיין החדש צפוי לכלול תשדירי פרסומת ברדיו, פרסום באינטרנט ובעיתונות ארצית לצד פעילות קד"מ. עדיין לא נבחרה פרזנטורית להובלת הקמפיין.



מיכאל איבגי, מנכ"ל "ליידי קומפורט", מוסר כי "כיום אנשים מזהים את מותג 'נעלי קומפורט' כתו תקן לאמינות. הבחירה להשתמש במשרד פרסום נבעה מתוך הרצון למזג את ערכי המותג עם ערכים של אופנתיות וחדשנות – כפי שמתבטא בדגמים החדשים והצעירים של החברה. אין לי ספק שהקמפיין החדש יהווה נקודת מפנה בחברה, ויאפשר נגישות גם לקהלי יעד צעירים יותר".







אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)