"ריט" קניונים, החברה לניהול קניונים הגדולה בישראל, המנהלת עשרה קניונים ומרכזי קניות בפרישה ארצית, בחרה במשרד "צדר פרסום ושיווק" בניהולו של גדי צדר לטפל בתקציב הפרסום שלה, העומד על חמישה מיליון דולר לשנה. לניהול הקריאטיב מונתה הרעיונאית שרי סימנטוב.
משרד "צדר פרסום ושיווק", מיסודו ובניהולו של המעצב הגרפי גדי צדר, הוקם בשנת 2004. המשרד מתמחה בבניית קונספטים, במיתוג ובבניית אסטרטגיה פרסומית ועיצובית לחברות העוסקות בתחומים של תרבות ופנאי, עסקים ואופנה. עם לקוחות המשרד נמנים קניונים, חברות היי טק, רשת מלונות, הוצאת ספרים ועוד. שרי סימנטוב שימשה במשך כ-16 שנה סמנכ"לית קריאטיב במשרד הפרסום "פוגל לוין", וברקורד הקריאטיבי שלה קמפיינים גדולים רבים של חברות מובילות בעבר ובהווה, ביניהן "אזורים" ו"ורד הגליל".
בימים אלה עלה הקמפיין הראשון של צוות הפרסום החדש של רשת קניוני "ריט", בהיקף של 600 אלף דולר. הקמפיין, "כל יום, כל היום, אני בקניון", מלווה את הפנינג הקיץ לילדים המתקיים בחמישה מקניוני "ריט": הקניון הגדול (פתח-תקווה), קניון רחובות, הקניותר (נס-ציונה), קניון אדומים (מעלה אדומים) וקניון הראל (מבשרת ציון). ההפנינג הוא פעילות התוכן הראשונה שיזמה ההנהלה החדשה של הרשת, ראשונה בסדרה של פעילויות תוכן מתוכננות משותפות לכל הקניונים או לחלקם.
הקמפיין כולל שילוט חוצות, רדיו, עיתונות ואינטרנט, דיוור ישיר באמצעות תלי-דלת וגלויות בהיקף של למעלה ממיליון יחידות וכן פעילות BTL בתוך הקניונים. לכל קניון נבנה קמפיין פרסומי עצמאי בלוויית דמות אייקון מרכזית (ינשוף חוכמולוג ברחובות, ילד סקרן בפתח-תקווה ולווייתן ביתר הקניונים), ההולם את פעילות התוכן המובילה הייחודית לו.