מיני ישראל, פארק הדגמים הדינאמיים הגדול והמתקדם מבין 45 פארקים דומים הפזורים ברחבי העולם, בחר ב"ציבלין תקשורת צעירים" כמשרד הפרסום החדש, לאחר שזכה במכרז בו לקחו השתתפו כ-5 משרדים.
תקציב הפרסום של פארק מיני ישראל נאמד בכ-1 מיליון דולר בשנה ועד לאחרונה הוא טופל על ידי משרד הפרסום "מקאן בוטיק".
חיים רוגטקה, מנכ"ל "מיני ישראל": "אנו מאמינים שמשרד הפרסום ציבלין, בראשותו של אורן, הוא המתאים ביותר לסייע לנו לעמוד במשימה הקשה של הבאת מאות אלפי מבקרים לפארק. אנו אוהבים את הרוח הצעירה והרעננה שהמשרד משדר. מכל המשרדים שנבחנו, היו אנשי ציבלין היחידים שהצליחו לקלוט ולהעביר את מסר הפארק הן בפאן הרגשי והן בפאן החזותי. הצלחתם- הצלחתנו".
רוגטקה הוסיף ואמר : "פארק מיני ישראל מארח כ-400,000 מבקרים בשנה. אנו חייבים ל"המציא עצמנו בכל יום מחדש". בעזרתם של משרדי הפרסום ומערכת יחסי הציבור שלנו הצלחנו להביא הפארק לרמת מודעות בציבור ברמה של 90% חשיפה ולשיעור של 40% ביקורים חוזרים. משך השהות בפארק כ-5 שעות. הוא עבר להיות מוקד בלוי משפחתי המשלב חוויית בילוי וחווית למידה ערכית".
אורן ציבלין, מנכ"ל "ציבלין תקשורת צעירים": "יש לנו את הזכות, כמשרד פרסום לצעירים, לפרסם אך ורק לקוחות שאנחנו אוהבים. ומיני ישראל זה מקום שמתאהבים בו. אנחנו מקווים שנצליח להעביר את במסר הזה הלאה, לילדים ולהוריהם."