"קרליין" יוצאת במסע פרסום לרגל השקת סדרת המייק אפ החדשה – "קומפורט גלו מייק אפ"

בימים אלה משיקה חברת "קרליין", סדרת מייק אפ חדשנית ועדכנית, תחת השם: "קומפורט גלו". מדובר בסדרה המכילה מיקרו סיליקונים ומעניקה מראה עור חלק, קורן, זוהר ורענן למשך 16 שעות – מראה עורה של אישה מאוהבת!




במסגרת השקת הסדרה, יוצאת "קרליין" במסע פרסום רחב, הנאמד בתקציב של 6 מיליון ש"ח תחת מסר המעטפת של מותג קרליין : THE LOOK OF LOVE .



הקמפיין, בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית יואנה האוס, כולל סרטון פרסומת, שישודר בערוצי הטלוויזיה: 2, 10, 24 – ערוץ המוסיקה ו- 9 הערוץ הרוסי. כמו כן, הקמפיין כולל: מודעות פרסום בעיתוני נשים ולייף סטייל, נראות כוללת בנקודות המכירה ופעילות יעודית בקרב קהל היעד.



לדברי איריס שטרסמן, סמנכ"ל לשיווק: האסטרטגיה החדשה של"קרליין" היא פרי פיתוח מדעי ומחקרי צרכנים מרובים באמצעותם פיצחה קרליין את הסוד המדעי, המאפשר לכל אישה להראות במיטבה כל יום כל היום – להראות …. מאוהבת! בקמפיין קרליין מציגה את ה"מראה המאוהב" באופן מדעי."



בסרטון הפרסומת, רואים את הדוגמנית יואנה, נכנסת לבית מלא פרחים- פניה משקפות את האושר למראה התמונה הנגלית לעיניה-כאשר בן זוגה שהמתין לה בבית מפתיע אותה בחיבוק. ההרמוניה נקטעת ע"י פרזנטור המסביר כי לא בכדי נראית יואנה מדהים : כאשר אנו מאוהבות, העור שלנו נראה מושלם, חסר פגמים, קורן ומאוהב….. הסרט מסתיים בהבטחה הפרסומית של קרליין –the look of love



מוסיפה שטרסמן: "האסטרטגיה של חב' "קרליין" מדגישה את הערכים המתקשרים לעולם התוכן של המותג: בידול, חדשנות, מובילות ודינמיות, תחת הקונספט "The Falling In Love Effect" – קרליין מעניקה לך מראה של אישה מאוהבת ורותמת את המדע ליצירת האפקטים הויזואליים של ההתאהבות, באמצעות שפה פרסומית חדשה שתלווה את כל המסרים התקשורתיים, מתוך ההבנה האוניברסלית כי אישה מאוהבת נראית פשוט במיטבה.




לדבריה: "הקמפיין נועד ליצור מודעות גדולה יותר וחיזוק הקשר בקרב הלקוחות הוותיקים, וחשיפה מרבית לקהל היעד החדש, תוך התמקדות במסרים המעניקים לצרכן, "ערך מוסף" בקניית מוצרים אופנתיים וחדשניים, באיכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים".



בקמפיין תככב הטופ מודל של ארה"ב יואנה האוס (25), שזכתה בתחרות ריאלטי בתוכנית הטלוויזיה "אמריקה טופ מודלס". יואנה, שנבחרה לאחרונה כפרזנטורית חברת קרליין לשנת 2006 תקבל 150 אלף דולר עבור סדרת קמפיינים בתחומי הטיפוח, איפור וקוסמטיקה.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)