"קונטור אפקט" החברה הזכיינית להפעלת מכונת ה"בלה קונטור" להצרת היקפים, חתמה על חוזה עם חברת "SMB פתרונות שיווק". הסכם כולל חשיבה אסטרטגית, קביעת אבני דרך ליעדי המוצר, טיפול במדיה, קראייטיב, עיצוב, ועוד.
סמדר קילצ'ינסקי, שחקנית, דוגמנית ומובילת דעת קהל בתחום האסטטיקה תוביל את המסרים השיווקים כפרזנטורית המוצר. במסגרת תפקידה, תופיע במודעות פרסום החברה ותקדם ערבי מפגש להיכרות עם המוצר. היקף ההסכם עם קילצ'ינסקי עומד על 18,000 דולר.
"קונטור אפקט" נמצאת בבעלותו של יורם לוינברג, לשעבר מנכ"ל רשת מרפאות אסטטיקה מובילה, וממקימי מרפאות השיניים של קופ"ח "מכבי", עבורו זוהי יציאה עצמאית ראשונה לעולם העסקים. החברה רכשה לאחרונה את הזכיינות להפעלת מכשירי הצרת היקפים
ה"בלה קונטור" – טכנולוגיה חדישה מתחום האסטטיקה הרפואית להצרת היקפים ולטיפול בצלוליט באמצעות טכנולוגיית האולטרא סאונד, פטנט ישראלי רשום בכל העולם.
לוינברג, אשר מחזיק גם במרכז רפואי "אפקה מדיקל" הממוקם בנאות אפקה בת"א, מסר היום כי "ההסכמים עם "נאטורפיל" וסמדר קילצ'ינסקי, הם תחילתה של הפעילות העסקית של "קונוטר אפקט" וכי הוא צופה ל"בלה קונטור" הצלחה לא פחות מזו שהיא מקבלת בחו"ל. בברזיל כבר הבינו שעתיד האסטטיקה הרפואית הוא בטכנולוגיית ההיי- טק, ולכן הם אימצו בחום את מכשיר ה"בלה קונטור" שכבר מראה את הצד היפה של הישבן הברזילאי במלוא הדרו".