STIHL עולה בקמפיין חסויות בערוצי הספורט

יבואנית STIHL, מותג כלי הגינה המכניים, יוצאת בקמפיין חסויות בערוצי הספורט השונים בשווי מוערך של 100,000 ₪, זאת במקביל לחסות שמעניקה STIHL לקבוצת הפועל ת"א כדורסל מזה מספר שנים. קמפיין זה הינו הראשון של ש.ונציה החוגגת 100 שנות פעילות בישראל ועד כה פעלה בעיקר בשוק המוסדי.


הקמפיין עולה לאוויר לרגל השקת ליין ה – STIHL compact, סדרת כלים לשימוש הביתי.



קרדיטים:


סוכנות שיווק ופרסום: השורה התחתונה


מנהלת השיווק: אביבה בנר


הפקה: יהונתן ברק


קריין: רוני יבלונסקי

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)