TBWADIGITAL משיקה את 'בית השיווק הדיגיטלי' הראשון בישראל בהשקעה של 1.2 מליון דולר



החברה תציע את כל השירותים בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי תחת קורת גג אחת.



בין המחלקות הפועלות בסינרגיה ישנה מחלקה – ONLINE PR הפועלת במסגרת פיתוח של מודל ייחודי שעוד לא נעשה בארץ עד היום.



החברה תציע את כל השירותים בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי תחת קורת גג אחת.


החברה תפעל באמצעות ארבע יחידות – יחידת פרסום באינטרנט, יחידת אתרי אינטרנט, יחידת שיווק במנועי חיפוש (SEM) ויחידת יחסי ציבור אונליין ( (Online Prארבע היחידות יפעלו באופן סינרגטי על פי מודל ייחודי שפותח בחברה, במטרה להעצים את רמת החשיפה והאפקטיביות של התקשורת השיווקית הדיגיטלית ויצירת נוכחות מסיבית של המותג ברשת.



יחידת פרסום באינטרנט – עוסקת בבניית קמפיינים פרסומיים ברשת באמצעות באנרים, משחקים אינטראקטיביים, שיווק בדוא"ל, קמפיינים ויראליים ועוד.



יחידת אתרי אינטרנט – עוסקת בתכנון, פיתוח, עיצוב, שדרוג ואכסון אתרי אינטרנט. תהליך העבודה במחלקה משלב התייחסות מעמיקה להיבטים של אסטרטגיה שיווקית, תכנון חווית משתמש, שימושיות, עיצוב גרפי, פתרונות אינטראקטיביים ופיתוח טכנולוגי מתקדם.



יחידת ה-SEM – עוסקת בקידום אתרים ותכנים במנועי חיפוש באינטרנט תוך שימוש בטכניקות מתקדמות של אופטימיזציה, ניתוחים סמנטיים, מיקוד שיווקי ובקרה שוטפת.



מחלקת Online PR – תספק שירותי יחסי ציבור באינטרנט ע"פ מודל ייחודי שפותח בחברה במטרה למקסם את החשיפה של המותג ברשת באמצעים שאינם פרסומיים. המודל מבוסס על אלגוריתם חיפוש ומעבר מקושר בין תחנות ברשת.



לדברי גיא מור, מנכ"ל TBWADIGITAL: "המודל שפיתחנו בנוי על זיהוי דפוסי ההתנהגות של הגולש באינטרנט. אנחנו נמצאים בכל ממשק אפשרי באינטרנט שבו נמצא קהל לקוחותינו . ההנחה הבסיסית היא שמוצרי התקשורת השיווקית של המותג, חייבים להיות מותאמים לסביבה בה נמצא הגולש בכל רגע נתון. רק שימוש מושכל בקשר בין מוצרי התקשורת השיווקית לבין הסביבה בה נמצא הגולש ימקסם את מידת החשיפה של המותג ויחדד את המסר שאנחנו מעוניינים להעביר". לדברי מור, מדובר ביתרון כלכלי משמעותי ללקוח, שמקבל את כל שירותי השיווק הדיגיטלי מספק אחד.



TBWADIGITALהוקמה בשנת 1997 ע"י גיא מור וירון מור, תחת השם "מור אינטראקטיב". בינואר 2006 רכשה קבוצת TBWA העולמית 51% מהחברה, ובכך הפכה TBWADIGITAL לנציגתה בתחומי המדיה הדיגיטלית בישראל. החברה מונה 35 עובדים, מטפלת בלמעלה מ- 40 לקוחות ביניהם רשת מקדונלד'ס, המסלול האקדמי המכללה למנהל, אפריקה ישראל, דיסקונט למשכנתאות, קבוצת מעריב, NRG ועוד. בימים אלו מתמודדת החברה על מכרזי הפרסום האינטראקטיבי של אינטל וטבע.


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)