TNT מעניקה חסות לאח הגדול VIP

רשת אופנת TNT לצעירים, חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם זכיינית ערוץ 2 "קשת", במסגרתו תעניק חסות, לתוכנית הטלוויזיה " האח הגדול VIP " .


במסגרת החסות, תצא TNT במבצע רחב היקף, בחנויות הרשת ברחבי הארץ: יחולקו כרטיסי גירוד לכל הרוכש מעל 75 ₪, כאשר כל כרטיס גירוד זוכה: הפרס הגדול,כניסת עשרות לקוחות של TNT שיזכו בסיור VIP, מאחורי הקלעים, בבית האח הגדול. בנוסף תחלק רשת TNT עוד 80 אלף פרסים, כמו: טישרטים,מכנסיים, תיקים וסכומי כסף לרכישה ברשת, מהקולקציה החדשה.


מהנהלת TNT נמסר כי צעד זה מחזק את מעמדו של המותג כמוביל בקרב צעירים וכמותג המצהיר על אג'נדה של חדשנות, אופנתיות וטרנדיות. המותג סימן לעצמו חשיפה במקומות בו קהל היעד נגיש, נמצא, מבלה ומתעניין.


לדברי הנהלת TNT: תוכנית כמו האח הגדול VIP פונה לקהל היעד של TNT ומדובר בפלטפורמה לחשיפה מקסימאלית. לדבריה: בעונה הראשונה של האח הגדול ולפי סקרים שערך הערוץ, זכתה התוכנית לאחוזי הצפייה הגבוהים ביותר לערוץ 2 ולערוץ 10, ואף צעירים רבים דיווחו כי במשך כל שעות היממה התוכנית הפכה למעין "שומר מסך" בביתם. לדברי ההנהלה: המותג TNT חושף בימים אלה את הקולקציה החדשה של אביב קיץ 2009 ותזמון התוכנית מתחבר עם פתיחת העונה החדשה של האח הגדול, שתמשך רק חודש ימים.


לרגל שיתוף הפעולה תצא TNT בקמפיין רחב לחשיפת השת"פ והמבצע. הקמפיין יערך ע"י משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי" בתקציב הנאמד בכ מיליון ₪, הכולל אינטרנט, מודעות ומסע קד"מ בנקודות המכירה.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)