משרד התיירות פונה בימים האחרונים לציבור הקוריאני בבקשה לסייע באיתור חמש נערות קוריאניות, אשר צולמו לפני כחודשיים בפסטיבל הבוץ בקוריאה, לאחר שמשכו עצמן בבוץ – בדומה למבקרים בים המלח.
הקמפיין השיווקי נועד לקדם את התיירות לישראל והוא מתבצע בשיתוף עם שני סיטונאי התיירות הגדולים בקוריאה Hanna Tours ו- Lotte Tours, אשר החלו בפרסום מודעות, בהן תמונת הנערות, תחת הכותרת: "מי הנערות הללו?".
הציבור הקוריאני נקרא לזהות את הנערות, אשר עם איתורן, תוזמנה לבקר בים המלח, יחדיו עם חמישה מהמזהים. אל הנערות והזוכים יצטרפו גם 14 סוכני נסיעות משתי החברות הגדולות – במטרה להציג בפניהם את ישראל.
התיירות מקוריאה לישראל תופסת בחודשים באחרונים תאוצה. לפני כשלושה חודשים ביקרו שר התיירות, יצחק אהרונוביץ' ומנכ"ל המשרד, שאול צמח בקוריאה ונפגשו עם נשיא חברת התעופה קוריאן-אייר, לי ג'ונג-הי, עמו סיכמו על הפעלתן של שלוש טיסות שבועיות, במטוסי בואינג 777, מקוריאה לישראל החל מחודש אפריל הקרוב. במשרד התיירות מעריכים כי עם הפעלת הטיסות, יוכפל מספר התיירים הקוריאנים אשר יגיעו לישראל, תוך שנים ספורות.
מנכ"ל משרד התיירות, שאול צמח: "במדינות מזרח אסיה קיים פוטנציאל תיירותי עצום לישראל והן הופכות ליעד חשוב ומרכזי בתוכנית השיווק של משרד התיירות. פעולות המשרד, החל בחתימת הסכם התיירות עם סין, דרך שיווק חבילות נופש ביפן ועד פתיחת קו הטיסות החדש בין ישראל לדרום קוריאה, מיועדות להפוך את המוצר התיירותי הישראלי לאטרקטיבי ומוביל באזור זה".
מתחילת השנה ועד לחודש אוקטובר הגיעו לישראל 30,424 תיירים – גידול של 21% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מרבית התיירים מגיעים לישראל מדרום קוריאה, בה אוכלוסייה נוצרית גדולה והנתונים מצביעים על פוטנציאל תיירותי הולך וגדל.