XLMedia מציגה צמיחה של 75 אחוזים

XLMedia (XLM בבורסת AIM), ספקית מובילה של שירותי שיווק דיגיטליים ממוקדי ביצועים, הוציאה היום עדכון עסקי לשנת הכספים המסתיימת ב-31 בדצמבר 2015.



הקבוצה המשיכה להציג צמיחה חזקה במחצית השנייה של 2015 תוך שהיא ממנפת את הביצועים המצוינים של המחצית הראשונה של השנה כמו גם בזכות רכישת Marmar Media ביולי 2015. כתוצאה מכך, החברה צפויה לעלות על ציפיות השוק הנוכחיות ולדווח על הכנסות בסך 688 מיליון דולר ו-EBITDA מתואם של 28.2 מיליון דולר לפחות. הביצועים החזקים מייצגים צמיחה של כ-75 אחוז ו-66 אחוז בהתאמה בהשוואה לשנת הכספים של 2014.



במהלך 2015 הקבוצה המשיכה להתקדם ביישום התכנית האסטרטגית שלה, כשהיא נהנתה מן הצמיחה בגודלה ומהתווספותם של לקוחות נוספים המרחיבים את בסיס הלקוחות וערוצי השיווק של הקבוצה. נוסף על כך, הקבוצה נהנתה מהרחבת הנוכחות הגיאוגרפית שלה ומשילוב מוצלח של העסקים שנרכשו.



הקבוצה מצפה להמשיך באסטרטגיה שלה הדוגלת בהרחבת הפעילות והגדלת הגיוון בפעילות, תוך התמקדות בשיפור היתרון הטכנולוגי שלה. בשנת 2016 נמשיך להשקיע בטכנולוגיה ולפתח את המערכות והתשתיות הפנימיות שלנו.



הדירקטוריון מאמין כי הצמיחה החזקה של הקבוצה, בשילוב עם היכולות הטכנולוגיות שלה, ממצבים אותה היטב כדי להמשיך ולפתח את העסק. בהתאם לזאת, הדירקטוריון נותר בטוח בעתיד החברה.



אורי ויס, מנכ"ל הקבוצה ציין כי: "אנו גאים מאוד בביצועים הכספיים החזקים של השנה הקודמת ובהישגים שהשגנו בתקופה הזאת מבחינת החדשנות והטכנולוגיה שלנו. הדירקטוריון מבקש לנצל את ההזדמנות הזאת כדי להודות לעובדים שלנו על התוצאות המצוינות שהם סיפקו. אנו מצפים לפרסם עדכון מפורט יותר בדוח השנתי המלא של החברה לשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2015, אשר יפורסם בחודש מרץ".

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)