YCD תציג פתרון המאפשר לפשט, ליצור באופן אוטומטי ולנהל, מסעות פרסום ושיווק המתבצעים ברשתות קמעונאיות

YCD מולטימדיה, ספקית גלובלית של פתרונות מדיהדיגיטאלית חכמים, תציג במסגרת הכנס השנתי של יבמ את פתרון ה- YCD|RAMP על מסך קופה ותפריט דיגיטאלי במתחם יעודי לתחום הקמעונאות. בכנס, שיתקיים ב- 14 בספטמבר באיירפורט סיטי, יהיה בין השאר מתחם קמעונאות, שיציג וידגים פתרונות חדשניים לבניית עולם קמעונאות חכם יותר על ידי יבמ ושותפיה העסקיים. הפתרון של YCD מאפשר לפשט, ליצור באופן אוטומטי ולנהל, מסעות פרסום ושיווק המתבצעים על מסכים דיגיטאליים בתוך סניפי רשתות קמעונאיות.



באמצעות הפתרון, יכולים בעלי רשתות של מסעדות מזון מהיר, או כל קמעונאי נותן שירות אחר, ליצור ולנהל קמפיינים דיגיטאליים (המיועדים למסכים הדיגיטאליים השונים הפזורים בבתי העסק), כשהייחוד במערכת החדשה: היכולת לנהל את הקמפיין בכל האתרים מנקודה מרכזית אחת, כמן גם היכולת לתת לכל מנהל בסניפים את הגמישות וחופש הפעולה לבצע את הפרסום באופן עצמאי. כך, המנהל העושה שימוש במערכת, מקבל את תבניות העיצוב הבסיסי ואת החומרים הויזואליים (לאחר שאושרו בהנהלה הראשית), וכל שנותר לו לעשות הוא להתאים ולבנות לעצמו את הקמפיין הייחודי לסניף שלו. התוצאה: חסכון בזמן, בכסף וביצוע מהיר המגיב לתנאי השוק ולמתרחש בסניף. המערכת באה לענות על צרכי שוק התצוגה הדיגיטאלית, והיא תומכת בכל הפורמטים של מסכי וידאו דיגיטאליים בגדלים שונים, כולל גם קירות וידאו.



חברות נוספות שיציגו פתרונות בכנס: חברת Sagarmatha שתציג מערכת לניתוח וחיזוי התנהגות צרכנים, TruMedia שתציג פתרון לשיווק ממוקד בהתאמה אישית בנקודות מכירה, מאזני שקל שתדגים טכנולוגיה המשלבת מאזניים, מסך מגע ומדפסת להעברת מסרים שיווקיים ויבמ Self Checkout שתציג מערכת עריכת חשבון קופה בשירות עצמי.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)