רשת חנויות YELLOW חתמה על הסכם פרסום עם חברת לעומק התודעה, המתמחה בשיווק לצעירים. הקמפיין שיעלה באמצעות המדיה של לעומק התודעה יתמקד בצעירים המבלים בבארים ומועדונים.
חגית קמין, מנהלת אגף השיווק והאסטרטגיה: "קמפיין זה ממוקד סגמנט צעירים המבלים בשעות הקטנות של הלילה, בעיקר במועדונים ובבארים. סגמנט זה מהווה 41% מלקוחות Yellow אשר פוקד את החנויות בעיקר בסופי שבוע. החלטנו לפנות אליהם באופן לא קונבנציונאלי באמצעות פרסום ממוקד והומוריסטי, בתאי שירותים ולהציע להם לעצור ב- Yellowלקפה, מאפה טרי או כריך. הזמינות של Yellow , 24 שעות 7 ימים בשבוע, לצד הפריסה הרחבה, 184 חנויות נותנים מענה אופטימאלי לצרכים של סגמנט הצעירים".
זיו פופלבסקי, מנכ"ל משותף לעומק התודעה: "שיתוף פעולה זה עם רשת Yellow הינו המשך של קמפיין מוצלח שעלה אצלינו מספר פעמים בשנה שעברה. הפנייה הישירה לקהל ממוקד בשפה שלו ובמקומות הבילוי בהם הוא מבלה תביא להגברת המודעות לרשת חנויות הנוחות של Yellow".
בקמפיין זה, העז המלווה את קמפיין YELLOW נתלתה בדומה לעטלף על עץ לאור ירח.
הקמפיין יעלה באמצעות לעומק התודעה בכ- 300 מוקדי בילוי בפריסה ארצית.