אגדיר וקיירליין בין רוכשות הפרסום ביומן השרוטונים

חברת שרוטונים יוצאת מזירת האינטרנט למוצר מוחשי של יומן לתלמיד בו שילבה פרסומות בעזרת טכנולוגית מציאות רבודה שעלתה לכותרות לאחרונה עם אפליקציית הפוקימונים. מדובר באבן דרך של שוק הפרסום המקומי במהלכו "שרוטונים" מביאה את הקידמה הטכנולוגיה אל עולם הפרינט שהולך ונשחק.





בין החברות שרכשו מדיה ביומן – careline, ערוץ זום ,יונייטד קינג , קליק , אגדיר ועוד.



הפרסומות נראות כמו פרסומות פרינט המוכרות לכולנו אך ברגע שנצלם אותם באפליקציית jumpr נראה את סרטון הפרסומת על גבי היומן ונקבל הפניות להזמנת מוצרים, קישורים לרשתות חברתיות , מסרים מסחרים ועוד.









ליומן אוירו באנימציה מיטב כוכבי הילדים הגדולים אשר שובצו בימי ההולדת שלהם ובימים המאפיינים אותם בניהם ניתן למצוא את עומר דרור , נועה קירל , דורון וקטריקס , נועה פילטר , גיא הכומן , אשלי ווקסמן , טל מוסרי , סקאזי , אורי חזקיה , עמית פרקש , עומרי כספי, שיא ביטבוקס ועוד.








אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)