הקמפיין הראשון בכיכובו יעלה בקרוב ויציג בצורה הומוריסטית את מגוון היתרונות וההטבות של "מכבי שלי" – הביטוח המשלים החדש של מכבי שירותי בריאות .
עופר משולם, מנהל השיווק של מכבי מסר כי: "בחרנו במילר מכיוון שהוא שחקן וקומיקאי "אדיר", אהוד ואהוב על כלל האוכלוסייה ומצליח לפנות לכל שכבות הגיל. לאדיר יכולת לגעת בכולנו כישראלים באמצעות סיטואציות מהחיים, כפי שהוא עושה בהופעות ובסדרה שיצר "רמזור". יכולת הכתיבה והיצירה של אדיר הן בונוס פנטסטי ואנחנו נעזרים בו לכתיבת תסריטי הפרסומות".
אדיר מילר מסר בתגובה " שמחתי מאוד שמכבי פנו אליי לשמש להם פנים. הנני חבר מכבי שנים ומאוד מרוצה מהם. בעיקר שמחתי על החופש האמנותי שניתן לי בכתיבת סרטי הפרסומת. אין ספק שזה צעד אמיץ מאוד מצד ארגון שמרני כמכבי לאשר סרטים אלו. אני מאמין ומקווה שהקהל גם יתחבר ויאהב את מה שהכנו עבורו. באחד הסרטים אף ניתנה לי ההזדמנות להיכנס לזירת אגרוף כך שבשבילי זה גם אתגר מיוחד. מקווה שלא אפצע יותר מדיי במהלך הצילומים….."
הבטוח המשלים החדש של מכבי כולל זכויות שנבחרו ע"י החברים בעזרת סקרים וקבוצות מיקוד לכן הוחלט לקרוא לו 'מכבי שלי' כלומר בטוח משלים שמלווה את המבוטח לאורך חייו ומסייע לו בצרכים היומיומיים בתחום הבריאות. הזכויות הבולטות במיוחד הן רפואת שיניים משמרת ב-20 ₪ בלבד לטיפול, ניתוחים אסתטיים והסרת שיער בהנחה משמעותית, מאמן כושר אישי המגיע הביתה ב-20 ₪ לאימון, רפואה משלימה, הריון ולידה, התפתחות הילד ועוד. חברים ותיקים ב'מגן זהב' של מכבי (למעלה משנה) שיצטרפו כעת ל'מכבי שלי' יוכלו לקבל את מלוא הזכויות באופן מיידי וללא תקופת המתנה (פרט לרפואת שיניים משקמת ואורתודנטיה). חברי קופות אחרות שירצו לעבור למכבי ויש להם כעת את הרובד הגבוה בקופה שלהם, יוכלו גם כן להצטרף ללא תקופת המתנה ל'מכבי שלי'.