אדלר – חומסקי ורשבסקי ישמש משרד הפרסום של תל אביב ב- 5 השנים הקרובות


עיריית תל אביב-יפו בחרה את משרד הפרסום אדלר-חומסקי ורשבסקי למתן שירותי פרסום, שיווק וייעוץ אסטרטגי עבור העירייה. משרד זה זכה לניקוד הגבוה ביותר מבין 6 ההצעות שהוגשו על ידי משרדי הפרסום הבולטים במשק. הדגש במכרז החדש הושם על פרסום דיגיטלי וחדשנות בתחום הדיגיטל. המשרד החדש יעניק שירותי פרסום לעירייה לאחר 10 שנים בהן שירותי הפרסום ניתנו על ידי משרד הפרסום מקאן תל-אביב.





תקציב הפרסום העירוני עומד על כ-6 מיליון שקלים. בשנים האחרונות כ-40% מהתקציב שהושקע הוסב מכלי התקשורת המסורתיים לשיווק דיגיטלי.




ראש מינהל דוברות והסברה בעירייה, גידי שמרלינג, הודה למקאן על עבודתם המסורה עם העירייה בעשר השנים האחרונות וברך את המשרד אדלר-חומסקי ורשבסקי עם כניסתו לתפקיד.



״אנחנו שמחים על כך שרוב המשרדים הגדולים במדינה בחרו להתמודד למכרז אף שהתקציב שלנו נמוך באופן יחסי למגזר הפרטי.



העבודה עם העיר תל אביב-יפו ומיתוגה בארץ ובעולם היא עבודה מאתגרת ששמה דגש רב על יצירתיות, מקוריות וחדשנות וזה מה שנדרש ממשרד הפרסום המלווה אותנו.



בשנים האחרונות שמנו את מרכז הכובד על הפרסום הדיגיטלי והכיוון הזה רק ילך ויתחזק בשנים הבאות.״

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פעילות הנשים של עמותת ינאביע צילום באדיבות העמותה
עיצוב ללא שם - 2025-07-06T174543
בריזר פטל