אורלי לוי תוביל את קמפיין הפרסום לחורף 2008 של רשת "הגרה" בהשקעה של כ-150,000$. קמפיין הפרסום החדש של הרשת, שיעלה באמצע אוקטובר יכלול קטלוג חדש שיופץ ב- 500,000 עותקים במודעות בעיתוני נשים, דיוור ישיר, פוסטרים בנקודות מכירה ופרסום באינטרנט.
רשת "הגרה" מתמחה באופנה ואקססוריז לנשים בגילאי 30 פלוס במידות 42- 56. הרשת בבעלות האחים משה ומוטי צדיקפור, מונה 10 חנויות בבעלות מלאה בפריסה ארצית. הבעלים, רכשו לאחרונה את רשת האופנה L&V למידות גדולות במיוחד, להם 8 סניפים בארץ הממוקמים בקניונים ובמקומות מרכזיים.
זהו הקטלוג הראשון אותו מפיקה "הגרה" מאז רכישת המותג ומחברת בין שתי הקולקציות השונות. ברשת "הגרה מוסרים כי: "אורלי מייצגת באופן מדוייק את פרופיל האישה אליה אנו פונים: נשיות מלבבת ובעלת מידות שפיות".