איגוד השיווק הישראלי: הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש יוני 2008- מקדונלד'ס – נשיא ארה"ב


לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש יוני 2008 במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא: "מקדונלדס – נשיא ארה"ב" של פרסום יהושע TBWA. הפרסומת זכתה ב-66 נקודות – 20% עבור תרומה למותג ו-26% עבור קריאטיביות.



במקום השני: "yes – האיראנים לא מוותרים על הסדרות", של פרסום מקאן אריקסון, עם 56 נקודות – 16% עבור תרומה למותג ו- 24% עבור קריאטיביות.



במקום השלישי: "אורנג' Forever – הכל נשמר", של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 40 נקודות – 15% עבור תרומה למותג ו-10% עבור קריאטיביות.



תהליך בחירת פרסומת ה"-1 בחודש":



ועדת ה-"1 בחודש" של איגוד השיווק הישראלי, הכוללת מפרסמים, יועצי שיווק, אנשי מחקר, אנשי פרסום וקריאייטיב מקבלת לידיה את כל הפרסומות ששודרו באותו חודש, ובוחרת את 10 הפרסומות הטובות ביותר.



10 הפרסומות מועברות לחברי איגוד השיווק הישראלי הבוחרים פרסומת אחת בכל אחד משני הפרמטרים: קריאטיביות ותרומה למותג.



מכון המחקר "מותגים" משקלל את הדירוג שקיבלה כל פרסומת (חישוב מספר הנקודות המשוקלל = אחוז התרומה למותג X2 + אחוז הקריאטיביות) ומכריז על הפרסומת הזוכה.




פרסומות חודש יוני


































































מקום פרסומת


תורמת למותג


קריאטיבית


ציון משוקלל


1 מקדונלדס – נשיא ארה"ב


20%


26%


66


2 yes – האיראנים לא מוותרים על הסדרות


16%


24%


56


3 אורנג' Forever – הכל נשמר


15%


10%


40


4 שר' בריאות כללית – דרך חיים – חמודי – כושר


10%


8%


28


5 רנו מגאן – ילדה מדקלמת בכיתה (קיביני…)


8%


7%


23


6 אל על – און פרלין והחמוס


8%


3%


19


7 וולוו – בחור בחניון – יקח לך לדעת שהיא שלך


5%


7%


17


8 אקסלנס קרנות נאמנות – אלמנה בוכה ב"שבעה"


5%


5%


15


8 נסטי – גיטריסט ומכונת שתייה


5%


5%


15


9 בנק הפועלים – סדנאות שוק ההון – אורי גוטליב


5%


2%


12


10 מזרחי טפחות – דוד שמש – תקראי למומחה


3%


3%


9

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)