איגוד חברות הפרסום מתכוון להשיק מערכת שתתחרה ביפעת בקרת פרסום

איגוד חברות הפרסום מתכוון להקים מערכת אשר תתחרה ביפעת בקרת פרסום. המערכת החדשה תוקם במסגרת אתר האינטרנט החדש של האיגוד, והיא תכיל את מאגר הקריאטיב (פרינט, טלוויזיה, רדיו, חוצות ואינטרנט) היוצא לאור בישראל, מאגר קריאטיב מחו"ל, וכדובדבן, מערכת למדידת שטחי פרסום וזמן אויר.



השירותים הללו יינתנו במחירים זולים משמעותית מהמחירים אותם גובה יפעת בקרת פרסום ממשרדי הפרסום, מן המפרסמים ומאמצעי המדיה השונים.



האתר החדש של איגוד חברות הפרסום יעלה לאוויר בחודשים הקרובים, כך שלמפרסמים, למשרדי פרסום, ולאמצעי מדיה תהיה הזדמנות לשפר את התנאים המסחריים בקבלת שירותים אלו.



איגוד חברות הפרסום מונה כ-50 משרדי פרסום מובילים וכ-10 חברות אינטראקטיב. האיגוד שם לו כמטרה להוביל מהלכים אסטרטגיים לחיזוק ענף הפרסום, הנחשב לאחד הענפים המשפיעים במשק הישראלי.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל