אישיווק השבוע: יעל לידור לוי – מנהלת שיווק מכביה 2013



  • שם החברה: מכבי תנועה עולמית
  • שנת הקמה: 1895
  • מספר עובדים: 50
  • פרופיל אישי: נשואה +2 גרה בקיבוץ מגל – מעל 16 שנה במגוון תפקידי שיווק שונים בחברות הגדולות בארץ – שטראוס, דנשר, הד ארצי ועוד..



  • היקף תקציב שיווק: 3500000 ש"ח
  • ספקי שיווק: יחצ – ג'י גרופ, פרסום באומן בר וניו מדיה 23




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? שינוי תדמית למכביה 2013 – הקמפיין מיועד לשנות את התדמית ולהפוך את המכביה לאירוע ספורט צעיר, בינלאומי , מגניב שמחבר חברה צעירים יהודים מהארץ לספורטאים שמגיעים מכל העולם .



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? לא אוכל לוותר על הניו מדיה – כי היא הפלטפורמה השיווקית היחידה שיכולה למעשה לחבר בין אנשים – והיא אינטראקטיבית.



  1. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק? המרחב האינטרנטי – הניו מדיה מאפשר לי לראשונה לייצר חיבור בין אנשים (שזאת בעצם המשימה האמיתית של המכביה – לחבר בין העולם לישראל ברגע, להעביר מסרים ולקבל פידבקים במקביל.



  1. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה: אין כזה אירוע בארץ ובעולם – מי שעוסק בתחומים מקבילים הם תגלית ומסע – שעושים עבודה מצויינת ומחזקים את הזיקה לישראל ועושים עבודה תדמיתית טובה.


השאלון האישי


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? סט גודין


· עבודה ראשונה? ניהול מותג EAהד ארצי מולטימדיה


· תכונה חשובה למנהל שיווק? להכניס חשיבה יצירתית לתהליך עבודה מסודר


· דף הבית שלך באינטרנט: https://www.lidorconsultants.com


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מלון כפר המכביה (לובי)


· מהו הרכב בו את נוהגת? שברולט


· מהו ג'וב חלומותיך? ניהול אסטרטגיה שיווקית בחברה בינלאומית


· חופשה חלומית: חודש באי טרופי מפנק…




אולי יעניין אותך

אביב בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
קרדיט יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)