יקב "פלם" הממוקם ביער הקדושים בהרי ירושלים, יוצא עם לוגו מעודכן ושפה מותגית חדשה כדי להדגיש את ייחודו ואת בידולו. גלעד פלם, סמנכ"ל שיווק ובעלים משותף: "השקענו 3 מיליון דולר בציוד החדיש והמתקדם ביותר בעולם, שהבאנו מאיטליה. השפה המותגית החדשה באה לבטא את האמירה האישית של היקב ושל היינן גולן פלם, ואת הידע הרב, שמושקע בגידול הענבים ובייצור היין היוקרתי".
מהחברה נמסר היום כי הקונספט החדש הוא –taste our inspiration , ומטרתו לבטא את האיכות ואת הניחוחות של היין הישראלי, שנעשה בהשראה איטלקית. גם על התוויות של הבקבוקים שמה החברה דגש והן עוצבו באיטליה, כחלק מהאמירה האישית של גולן פלם.