אלקטרה מוצרי צריכה מעבירה ומפצלת תקציבי פרסום

תקציב פעילות המזגנים יועבר למשרד JWT ותקציב "סוני מובייל" למשרד GPS.



עם השלמת המהלך יהיו משרדי הפרסום JWT וGPS- משרדי הפרסום של אלקטרה מוצרי צריכה, כאשר משרד JWT מטפל בתקציבי המותגים; אלקטרה, אלקטרה בר, פיליפס (מסכים) מילה, ליבהר וסאוטר ומשרד GPS בתקציבי המותגים ווירפול ו-סוני מובייל.



בנוסף, בתחילת 2013 תעבור כל הפעילות הקמעונאית של אמ"צ (שקם אלקטריק, מחסני חשמל, אייס ואוטודיפו) לעבודה עצמאית בכל הקשור לפרסום השוטף כמו גם לרכישת המדיה שתעשה ישירות מול גופי המדיה השונים באמצעות "אלקטרה מדיה". במקביל, משרד הפרסום JWT נבחר כ"משרד פרסום מלווה" של רשתות אייס, אוטו דיפו ו"שקם אלקטריק " ויתמוך בהן בליווי שיווקי, אסטרטגי וקריאטיבי.



סה"כ תקציב הפרסום של "אלקטרה מוצרי צריכה" בחציון הראשון של 2012 עמד על היקף של כ- 35 מיליון ₪.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)