משרד הפרסום 'באומן בר ריבנאי' יוצא במהלך במסגרתו יציגו אנשי הקריאטיב הטובים בעולם פתרונות יצירתיים לסכסוך הישראלי-פלסטיני בן ה-60 שנה, זאת, במסגרת הפסטיבל הבינלאומי לפרסום שנערך בקאן בין התאריכים 21-28.6.
באמצעות פעילות רחבת היקף במתחם הפסטיבל, הכוללת שילוט חוצות, דיילות ואתר שהוקם במיוחד לצורך הפרויקט, יתבקשו אנשי הקריאטיב להציע פתרון ל "בריף" בן השישים שנה- פתרון לסכסוך הישראלי- פלסטיני וניסיון לקרוב לבבות משני העמים. באתר ייעודי שהוקם לטובת “פתרון הבריף” בכתובת https://www.theimpossiblebrief.com, יופיע מניפסט קצר מלווה ב- “סל” אליו "יכניסו" הגולשים את הרעיונות לפתרון הסכסוך. כמו כן, הודעות SMS עם כתובת האתר ישלחו לרשימה רחבה של מנהלי קריאטיב בכירים המשתתפים בפסטיבל.
הרעיונות היצירתיים ביותר שיגיעו לאתר ירוכזו לחוברת ממותגת וישלחו לחברי פרלמנט פלסטינאים וישראלים ובראשם אבו מאזן וביבי נתניהו.
יורם לוי, סמנכ"ל קריאייטיב במשרד הפרסום 'באומן בר ריבנאי' מסר היום: " “הבריף" בנושא הסכסוך הישראלי – פלסטיני לא נפתר עד כה לצערנו על ידי הפוליטיקאים וחשבנו להפנות אותו לקהל היעד היצירתי ביותר בעולם שמרוכז במשך שבוע אחד בשנה, בפסטיבל הפרסום בקאן אשר מקבץ אליו את אנשי הפרסום הטובים ביותר."
פסטיבל הפרסום הבינלאומי בקאן, צרפת. הוא פסטיבל גלובלי עבור קהילת הפרסום הנערך מידי שנה ואורך 7 ימים. אלפי נציגים מכל רחבי העולם מציגים וצופים במסגרתו בעבודות, משתתפים סמינרים, סדנאות וכיתות אמן. שבוע הפסטיבל כולל ארבעה טקסי הענקת פרסים עיקריים: פרסי האריות, פרסי טיטניום וגאלת הפתיחה והסיום המרכזיות.