אסם בקמפיין חדש לסדרת רוגלך בהשקעה של כ-2.5 מיליון ₪

אסם מעלה בימים אלה קמפיין חדש לסדרת רוגלך שהשיקה לאחרונה תחת הסיסמה: "כי עוגות זו המומחיות שלנו מהבית". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם / BBDO , הינו בהשקעה של כ2.5 מיליון ₪.



הקמפיין החדש, ממשיך את האסטרטגיה הפרסומית של המותג "עוגות זו המומחיות שלנו מהבית" ומציג אופה המעביר את מומחיות הכנת הרוגלך אל בנו.



סדרת מאפי השמרים כוללת ארבעה מאפים שונים: רוגלך שוקולד, רוגלך אגוזים, שושני קינמון ושושני פרג, הנמכרות ברשתות השיווק ובחנויות השונות.



מאסם נמסר כי "מטרת הקמפיין החדש היא להמשיך ולחזק את המומחיות שצברה אסם במשך שנים, המאפשרת לה לספק לצרכנים מוצרי מאפה בטעם ביתי. השקענו רבות בפיתוח סדרת מאפי השמרים החדשה תוך התבססות על ערכים של טעם, איכות וביתיות".



הקמפיין ימשך כשבועיים ויעלה בערוצים 2,10 ו- 24.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)