חברת אסם מעלה ביום ה' ה-18/5/06, קמפיין חדש לפסטה פרפקטו. הקמפיין, תחת הסיסמא "פרפקטו אסם – כל החושים מתעוררים", נועד להמחיש את החוויה שבאכילת פסטה פרפקטו. אסם מעלה את הקמפיין כחלק ממהלך כולל של מיצוב מחדש של פסטה פרפקטו, במסגרתו שונו גם אריזות המוצר. הקמפיין, בהשקעה של 3.5 מיליון ₪, הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO והוא כולל פרסום בטלוויזיה ובקולנוע.
בקמפיין מככבים אינדיה דה בפורט, דוגמנית אנגליה ולצידה הדוגמן הישראלי רז לויצקי והשחקנית/ דוגמנית חן שילוני. השיר שילווה את הקמפיין הוא "סוזאנה" בביצוע איטלקי.
הקמפיין ימשך כשבועיים ויעלה בערוצים 2, 10 ו- 24 ובקולנוע.