אקסטרה ריטייל בחרה ביהושע TBWA עבור מותגי נעמן, ורדינון ודיסני הום

אקסטרה ריטייל', קבוצת הקמעונאות של 'אלון רבוע כחול' בחרה במשרד הפרסום יהושע TBWA  לניהול תקציב הפרסום של מותגי הקבוצה: נעמן, ורדינון ודיסני הום.

בין מותגי הקבוצה נמנים גם: בוניטה דה מאס, דיסני הום, אפרודיטה, GANTG-STAR SOHAMותכשיטי מגנוליה.

 

'אקסטרה ריטייל' בבעלותו המלאה של איש העסקים מוטי בן משה ובניהולו של דודי כהן מנהלת מחזור פעילות של כ-1 מיליארד ₪ בשנה בקירוב.

 

לדברי דודי כהן מנכ"ל קבוצת "אקסטרה ריטייל :בשנים האחרונות הודות לאיתנות הפיננסית מיישמת הקבוצה ובהצלחה רבה, אסטרטגיית צמיחה מואצת, שבאה לידי ביטוי בגיוון והרחבת הפעילות הקמעונאית לתחומים רבים נוספים – הן בחנויות הפיזיות, הן ב-E-commerce והן באמצעות מועדון הלקוחות NV CLUB<span ";"=""> המונה -כ 300 אלף חברים. אנו ממשיכים לבחון כל העת פעילויות קמעונאיות נוספות".

<span ";"="">

נבו כרמי שותף בפרסום יהושע TBWA :"אנחנו גאים ונרגשים להירתם לטובת בניית האסטרטגיה השיווקית והפרסום למותגים המובילים בישראל בקטגוריות כלי הבית והטקסטיל".

אולי יעניין אותך

עיצוב ללא שם - 2025-07-06T174543
פרסום בפייסבוק
קים אור אזולאי
resized_pexels-photo-3811082
יוטיוב שיווק
Naor

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)