'אריאל מרכזים רפואיים מקבוצת שורש' מעלה קמפיין תחת המסר: 'בידיים טובות'

'אריאל מרכזים רפואיים מקבוצת שורש', המתמחה בשירותי רפואה אסתטיים וכלליים, מעלה קמפיין פרסום חדש תחת הסיסמא "להרגיש בידיים טובות". הקמפיין יעלה בעיתונות הארצית והמקומית, רדיו, שילוט אוטובוסים ובאינטרנט, והיקפו הכספי עומד על כ- 750,000 ש"ח.



יורם לוינברג, מנכ"ל "שורש-אריאל" אמר כי "הקמפיין בידיים טובות' יתן ביטוי למסר המרכזי של הרשת המאמינה ברפואה אחראית ואמינה, הניתנת בסביבה חמה ותומכת. לקוח שיגיע לסניפינו ידע כי הוא נמצא בידיים טובות."



הקמפיין הופק ע"י משרד הפרסום לידור.



'אריאל מרכזים רפואיים מקבוצת שורש' הנה רשת מרכזים רפואיים בפריסה ארצית המעניקה שירותי רפואה פרטיים במספר תחומים: רפואת שיניים, כירורגיה כללית ופלסטית, ניתוחים, ניתוחי עיניים בלייזר, הסרת שיער, וטיפולים אסתטיים בפיקוח רפואי.



'אריאל מרכזים רפואיים' הנה בבעלותה וניהולה של 'קבוצת שורש שירותי בריאות' המתמחה בשירותי רפואה מאז 1982 ומנהלת רשת מרפאות בתחום רפואת השיניים ושירותי בריאות אחרים, ממכוני לב ועד רפואת מומחים. לקבוצת שורש קשרים הדוקים עם קופות החולים, מוסדות ממשלתיים, רשויות וועדים.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)